اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مربی سابر شمشیر را روی اپه از رو بست/ یعقوبیان: بودجه ۸ سال فدراسیون را مدال من تأمین کرد

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی اپه با بیان اینکه متأسفم برای مربی تیم سابر که با یک درخواست امکانات ما از فدراسیون من را مورد حمله قرار داد، گفت: همه می‌دانند مربی سابر بازیکنان را علیه بنده تحریک کرده است.

مربی سابر شمشیر را روی اپه از رو بست/ یعقوبیان: بودجه ۸ سال فدراسیون را مدال من تأمین کرد

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه هنوز استعفای خود را به صورت کتبی به فدراسیون ارائه نداده است، اظهار کرد: زمانی می‌توانند از دو اسحله اپه و فلوره نتیجه بخواهند که شرایط برای این دو اسلحه فراهم شود.

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی اپه با بیان اینکه متأسفم برای مربی تیم سابر که با یک درخواست امکانات ما از فدراسیون من را مورد حمله قرار داد، بیان کرد: همه می‌دانند مربی سابر بازیکنان را علیه بنده تحریک کرده است.

وی عنوان کرد: بنده به عنوان یک مربی سختگیر هستم و دوست ندارم زمانم را به اسم مربیگری هدر دهم چرا که اگر به دنبال این بودم جایگاه من اینجا نبود، بنده دنبال نتیجه هستم که شرایط آن اکنون فراهم نیست، تا زمانی که این شرایط فراهم نشود با تیم ملی کار نمی‌کنم.

یعقوبیان در خصوص واکنش فدراسیون به اتفاقات اخیر، خاطرنشان کرد: فدراسیون قرار است در چند روز آینده یک نشست خبری بگذارد، امیدوارم که روزی برسد که عدالت رعایت شود، من نمی‌گویم چرا بچه‌های اسلحه سابر که به شدت من را مورد حمله قرار می‌دهند(البته مربی آن‌ها اینطور است و آن‌ها به حرف مربیشان گوش می‌دهند) امکانات دارند، می‌گویم ما هم می‌خواهیم امکانات داشته باشیم.

رئیس هیأت شمشیربازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این حق بچه‌های ما است، نمی‌دانم چرا این حرف اینقدر برای آن‌ها ناراحت‌کننده بوده که ما هم می‌خواهیم نتیجه بگیریم و نمی‌خواهیم زنگ تفریح تیم‌های دیگر باشیم باید شرایطمان بهتر از این باشد، نمی‌دانم چرا اینقدر به این آقا برخورده است!

وی اضافه کرد: ما فقط گفتیم شرایط تیم اپه، اردوها، اعزام‌ها مانند بخش سابر باشد، ما استعدادیابی کردیم و جز این بازیکنان می‌توان استعدادهای دیگری را پیدا کرد، تعداد شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی همیشه در اسلحه اپه بیشتر بوده اما دستمان خالی است، زمانی برمی‌گردم که شرایطمان مساوی باشد.

یعقوبیان با اشاره به اینکه سال ۲۰۰۶ مدال آسیایی را کسب کرده و تا هشت سال بودجه فدراسیون به خاطر مدال علی یعقوبیان تأمین بود، متذکر شد: چرا آن موقع شرایط مساوی تقسیم می‌شد؟ چرا آن موقع باز هم اوضاع تیم سابر بهتر از ما بود؟ حالا که تیم سابر رشد کرده همه باید با منت بگویند اپه بودجه خود را مدیون سابر است! چه کسی چنین حرفی زده است؟

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی اپه تأکید کرد: این بودجه برای فدراسیون شمشیربازی است، برای تقسیم بودجه باید به اسلحه‌های دیگر هم توجه شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا اظهارات شما به دلیل عدم کسب نتیجه بوده است، خاطرنشان کرد: خیر هیچ مشکلی نبود، ما با محمد رضایی ۱۹ ساله در میان ۱۹ نفر در آسیا پنجم شدیم، این نتیجه فاجعه‌آمیزی نیست، ایشان سه سال دیگر قطعا سهمیه می‌گیرد به شرطی که امکانات باشد.

یعقوبیان کسب سهمیه المپیک را کار سختی دانست و تصریح کرد: بازیکنان تیم سابر را مربی آن‌ها تحریک به مصاحبه علیه من کرده، این را همه می‌دانند، واقعا برای این مربی متأسفم، من با خبرگزاری فارس در خصوص نابرابری امکانات مصاحبه کردم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی اپه اضافه کرد: مربی تیم سابر اصلا دوست ندارد کسی به امکانات آن‌ها ایراد وارد کند، می‌خواهد به افکار عمومی بگوید امکانات همه برابر است و بنده توانمند بودم که تیم را بالا کشیدم ولی واقعا این طور نیست، زمانی می‌شود گفت شما توانمند هستید که شرایط اسلحه حتی برای بانوان هم یکسان باشد، با این وضع توانمندی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استعفایش برای ارتباط هیأت استان با فدراسیون مشکل‌ساز نمی‌شود، تبیین کرد: به فدراسیون گفتیم که امکاناتی برای ما در نظر بگیر اما آقایان کاسه داغ تر از آش شدند که شما چرا می‌گویید سابر امکانات دارد ما باید بگوییم سابر خیلی اوضاع بدی دارد و با بدبختی نتیجه می‌گیرد.

یعقوبیان عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم به مربی تیم سابر چه بگویم، متأسفم برای چنین اشخاصی که در این کشور سمت دارند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول