اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در حفاظت از محیط‌زیست/ برخورد جدی با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه برای حفاظت از محیط‌زیست همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر ضرورت دارد، گفت: با مسؤول یا مدیری که با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز همکاری می‌کنند ، برخورد جدی خواهد شد.

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در حفاظت از محیط‌زیست/ برخورد جدی با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رازجویان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مواهب خدادادی در استان مازندران امانتی در دست مسؤلان و مردم است، اظهار کرد: برای واگذاری این مواهب خدادادی به نسل‌های آینده، کم‌کاری هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

 

رازجویان ساخت و سازهای غیرمجاز را عامل اصلی از بین رفتن اراضی کشاورزی و باغی استان مازندران دانست و تصریح کرد: با مسؤول یا مدیری که با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز همکاری می‌کنند ، برخورد جدی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با قدردانی از پیگیری‌های رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان جهت برخورد با متخلفین، افزود: هر چه جدیت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ادارات استان بیشتر شود، اراضی کشاورزی و باغی کمتر مورد تخریب قرار می‌گیرند.

رازجویان با تاکید بر اینکه با شروع فصل گرما و آغاز کاشت برنج در مازندران، استفاده از منابع آب در استان بیشتر می‌شود، تصریح کرد: ضمن دعوت مردم به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در فصول بهار و تابستان، از شرکت آب منطقه‌ای انتظار می‌رود نسبت به برخورد با استفاده‌کنندگان چاه‌های آب غیرمجاز اقدام کند.

وی ادامه داد: استفاده غیراصولی و بی‌رویه آب باعث می‌شود تا مردم و کشاورزان با مشکلات جدی روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول