اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز فاز 3 مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا در بندرعباس + فیلم

فاز 3 مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا در بندرعباس آغاز شد.

آغاز فاز 3 مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا در بندرعباس + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاز 3 مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی آغاز و چهره‌های شاخصی از عموم مردم استان در این طرح واکسن خود را تزریق کردند.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در اظهارات کوتاهی با اشاره به رشد دانش داخلی در زمینه‌های مختلف علمی و پزشکی، رساندن واکسن کرونا به مراحل نهایی برای تولید انبوه از سوی چندین مجموعه داخلی را مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکت کنندگان در این برنامه مطالعاتی با اعتماد به دانش داخلی در راستای پیشرفت علم در وطن‌مان گام بر می‌دارند.

 

 

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم بیان داشت: این برنامه مطالعاتی در 4 استان دیگر از روز گذشته آغاز شده و ما در هرمزگان نیز امروز اکنون شاهد حضور پرارزش عزیزانی هستیم که در انجام این طرح مشارکت کرده‌اند و امیدواریم با توفیق نهایی در این برنامه که از سوی موسسه انستیتوپاستور به عنوان یکی از بهترین واکسن‌سازان دنیا در حال پیگیری است، بزودی تولید انبوه آن را برای واکسیناسیون عمومی داشته باشیم.

دکتر فرهاد خرمی از پزشکان حوزه علوم آزمایشگاهی هرمزگان و محسن رییسی قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز در برنامه زنده تلویزیونی اقدام به دریافت واکسن کردند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول