اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسأله قدس فقط بحث خاک نیست بلکه عداوت دیرینه یهودیان با اسلام واقعی است

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی گفت: عداوت و دشمنی صهیونیست با رسول خدا و دین اسلام پیشینه دارد و اکنون در شکل جدید آن شاهد دشمنی آنان با اسلام و مسلمانان منطقه و اسلام واقعی هستند.

مسأله قدس فقط بحث خاک نیست بلکه عداوت دیرینه یهودیان با اسلام واقعی است

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بندرعباس اظهار کرد: مسأله قدس و مسأله فلسطین صرفا تصرف یک خاک نیست بلکه در واقع پیشینه و تاریخچه بغض و عداوت صهیونیست با اسلام است.

وی افزود: در زمان پیغمبر اسلام 3 گروه به نام‌های بنی قینقاع، بنی سلاسه و بنی قریظه که یهودیان اطراف مکه بودند نیز با شنیدن مبعث رسول خدا قصد کشتن او را داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: عداوت و دشمنی صهیونیست با رسول خدا و دین اسلام پیشینه دارد و اکنون در شکل جدید آن شاهد دشمنی آنان با اسلام و مسلمانان منطقه و اسلام واقعی هستند.

حجت الاسلام میرزایی با بیان این که دو هدف عمده از ایجاد کشور صهیونیستی با اشغال خاک فلسطینیان دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف اول آن بود که یهودیان را در یک نقطه متمرکز کنند تا از شر آنان در امان بمانند و از سوی دیگر چون پیشینه دشمنی آنها با اسلام را می‌دانستند، آنها را به جان اسلام انداختند.

وی گفت: طرح کلان صهیونیست‌ها محدود به مرزهای فلسطین نیست و اگر آنان مشکلات خود را در فلسطین حل کنند، به سراغ سوریه و لبنان و اردن و ... نیز می‌روند.

وی با اشاره به این که در 4 دهه اخیر تحولات مرتبط با فلسطین ابعاد و اشکال تازه‌ای به خود گرفته است، تصریح کرد: مبارزه با این غده سرطانی در منطقه جز با مقاومت میسر نیست و آنهایی که فاصله ایران را تا صهیونیست‌ها به عنوان بهانه‌ای واهی برای عدم دخالت ایران یاد می‌کنند باید توطئه‌های این رژیم برای عقب نگاهداشتن ملت ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان و طراحی سناریوهای مختلف تجاوزکارانه را نیز به یاد بیاورند.

حجت‌الاسلام میرزایی عنوان کرد: هدف صهیونیست‌ها زدن ریشه اسلام واقعی است و امام راحل با درک این هدف غایی صهیونیست‌ها، این روز قدس را نام‌گذاری کردند و ما در ماجرای شکل‌گیری داعش نیز دیدیم که با توطئه صهیونیست‌ها چه توطئه بزرگ و شومی در منطقه شکل گرفت که اگر مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم و بخصوص شهید بزرگوار و عزیز ما حاج قاسم سلیمانی نبود، این توطئه تا مرزهای کشورمان و شهرهای مختلف ایران نیز پیش می‌آمد و لذا ما باید امنیت و اقتدار امروز کشورمان را که به برکت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و شهدا بدست آمده را قدر بدانیم.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول