اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار نظام/ مسوولان شفاف‌سازی و صداقت با مردم را فراموش نکنند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حضور پررنگ مردم در انتخابات پیش‌رو، گفت: مسوولان باید با شفاف‌سازی و صداقت با مردم فضا را برای این حضور مهیا کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار نظام/ مسوولان شفاف‌سازی و صداقت با مردم را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی انتخابات که در اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس وبه صورتبرخط در بستر شبکه آموزشی شاد برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده ملت و بیانگر ایفای نقش مردم در سرنوشت آنهاست، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب شکوفایی داخلی و تقویت سیاست‌های خارجینظام جمهوری اسلامیایران خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، افزود: حضور حداکثری مردم می‌تواند اقتدار و اراده بلند ملی ما را در سطح دنیا به نمایش گذاشته و به نوعی قدرت چانه‌زنی ما را در معادلات سیاسی و امنیتی منطقه و دنیا بالا ببرد.

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات به نوعی قدرت نرم کشور ما را به اثبات می‌رساند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر چیزی باید در سالی که رهبر معظم انقلاب شکوفایی اقتصادی را از آن انتظار دارند به مردم امید و انگیزه عملی داد که این کار با خدمت شایسته به این مردم محقق می‌شود.

* به جای سیاه‌نمایی راهکار اقتصادی ارائه دهیم

شادمهر شفاف‌سازی و ارائه راهکار به جای نشان دادن زخم‌های موجود در فضای اقتصاد کشور را بزرگترین وظیفه مدیران و مسوولان دانست و گفت:معلمانوخانوادهدانش‌آموزان نیز باید با کمک به دولت و نظام فضا را برای شکوفایی اقتصادی با همت و خستگی‌ناپذیری فراهم‌تر کنند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور، تصریح کرد: رسانه‌ها باید با پیگیریشفافیتاز مدیران و مسوولان به رسالت خطیر خود عمل کرده و مسوولان نیز با پذیرش کوتاهی‌ها و قصور خود اعتماد میان مردم و دولت را افزایش دهند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی ولایتمدار و وفادار به آرمان‌های انقلاب شکوهمند خود هستند، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در همه صحنه‌ها پیروزی و موفقیت را شاهد باشیم باید با مردم با صداقت رفتار کرده و اعتمادسازی را به عنوان رمز پیروزی سرلوحه کارمان کنیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول