اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تایید هویت جسد «معین شریفی»

«معین شریفی» جوان اهل شهرستان کردکوی که شهریور سال گذشته مفقود شده بود، بعد از کشف بقایای اسکلت جسدی هویت وی از سوی پزشکی قانونی تایید شد.

تایید هویت جسد «معین شریفی»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، «معین شریفی» جوان اهل شهرستان کردکوی که شهریور سال گذشته مفقود شده بود، مفقودی وی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

۲۸ دی‌ماه سال گذشته پس از ۱۲۳ روز جنازه منتسب به «معین شریفی» جوان ۳۶ ساله کردکویی که ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در جنگل کردکوی مفقود شده بود، بقایای اسکلت جسدی در جنگل‌های کردکوی پیدا شد که به نظر می‌رسید جسد متعلق به همین فرد مفقودی است.

این جوان پس از پیاده‌روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه‌ها جستجو برای یافتن او در جنگل‌های کردکوی بی‌نتیجه ماند و سرنخ‌ها هم کارآگاهان را به نتیجه‌ای نرساند تا اینکه خانواده‌ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی اولیه این وسایل نشان داد مربوط به «معین شریفی» جوان گمشده کردکویی است.

دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء، بدون اعلام عمومی فراخوانی با کمک نیرو‌های هلال احمر و نیرو‌های محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان اینکه جنازه کشف شده مربوط به «معین شریفی» باشد را تقویت کرد.

بقایای جسد برای آزمایش و تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد که در نهایت پزشکی قانونی امروز هویت جسد را تایید و اعلام کرد جسد متعلق به معین شریفی است.

از همان ساعات ابتدایی تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت این جنایت آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول