اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انتخابات در شهرستان سمنان مکانیزه برگزار می‌شود

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان گفت: انتخابات در شهرستان سمنان کاملاً به‌صورت مکانیزه برگزار می‌شود.

انتخابات در شهرستان سمنان مکانیزه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اکبر معنوی صبح امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: تا قبل از برگزاری انتخابات به‌صورت مستمر جلسه برگزار خواهیم کرد و در این جلسات برای رفع مشکلات و استفاده از تجربه‌ها شهرستان‌ها اقدامات و گزارش‌ها را ارائه می‌دهند.

وی افزود: حوزه فناوری اطلاعات نقش بسزایی در برگزاری انتخابات دارد و قبل از برگزاری انتخابات تمام‌کارها باید پیگیری و بررسی شود تا مشکلی را در استان نداشته باشیم.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه کارشناسان باید کار نظارت را انجام دهند و از سرگروه‌ها در کارها کمک بگیرند، ادامه داد: پوشش شعب در استان سمنان مطلوب است.

معنوی بیان کرد: تمام تجهیزات احراز هویت که در سنوات قبل تحویل فرمانداری‌ها شده است، باید برای ارسال به وزارت کشور در اختیار استانداری قرار گیرد و مجدد وزارت کشور، تعدادی از دستگاه‌ها را با توجه به تعداد شعبات در استان و درصدی را به‌عنوان پشتیبان جهت توزیع در فرمانداری‌ها در اختیار استانداری قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: انتخابات در شهرستان سمنان کاملاً به‌صورت مکانیزه برگزار می‌شود و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم به‌صورت حضوری و مجازی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول