اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشارکت34 میلیارد تومانی مردم نیک اندیش هرمزگان در پویش ایران همدل

کمیته امداد هرمزگان در پویش ایران همدل با همکاری مراکز نیکوکاری و کمک خیرین اقدام به طبخ و توزیع یک میلیون و 284 هزار و 638 پرس غذای گرم، 194 هزار افطاری ساده و همچنین اهدا 32 هزار و 598 بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان کرد.

مشارکت34 میلیارد تومانی مردم نیک اندیش هرمزگان در پویش ایران همدل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال با اجرایی شدن طرح‌ اطعام مهدوی و افطاری ساده در قالب پویش ایران همدل، با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، تعداد یک میلیون و 284 هزار و 638 پرس غذای گرم و 194 هزار و 559 افطاری ساده به ارزش بیش از 36 میلیارد و 920 میلیون تومان طبخ و بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در استان هرمزگان توزیع شد.

تراهی افزود: همچنین در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند تعداد 32 هزار و 598 بسته معیشتی به ارزش 13 میلیارد و 110 میلیون تومان توسط کمیته امداد هرمزگان به نیازمندان استان اهدا ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: درپویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان بیش از 50 میلیارد و 30 میلیون تومان هزینه شده است که مردم خیراندیش و نوع‌دوست استان هرمزگان 34 میلیارد و 430 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی (مواد غذایی) در پویش ایران همدل به کمیته امداد اهداء نموده اند که این کمک‌ها به تهیه سبدهای معیشتی و همچنین تأمین اقلام موردنیاز جهت پخت غذای گرم در آشپزخانه‌ها اختصاص‌یافته است.

این مقام مسئول بابیان اینکه کمک و مساعدت مردم و خیرین یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های رفع فقر در جامعه است، گفت: امیدواریم که با توجه به شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، خیران و نیکوکاران همچنان با کمک‌های خود شرایط بهتری برای ارائه خدمات مطلو بتر به نیازمندان استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول