اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

با کت‌های اتو کشیده نمی‌شود مشکلات کشور را حل کرد/ رئیس‌جمهور آینده باید به جوانان میدان بدهد

امام جمعه گالیکش با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح توسط مردم در انتخابات آتی، گفت: با کت‌های اتو کشیده نمی‌شود مشکلات محرومان و مستضعفین را رفع کرد.

با کت‌های اتو کشیده نمی‌شود مشکلات کشور را حل کرد/ رئیس‌جمهور آینده باید به جوانان میدان بدهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری صبح امروز در جمع مردم و مسوولان شهرستان گالیکش با اشاره به اهمیت انتخاب در زندگی انسان‌ها، اظهار کرد: گاهی یک انتخاب می‌تواند سرنوشت انسان را تغییر داده و انتخابات پیش‌رو در کشورمان نیز از این دست انتخاب‌های مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی با بیان اینکه همه مردم در وهله نخست وظیفه دارند مشارکت حداکثری را در این انتخابات محقق کنند، افزود: وظیفه دوم همه مردم این است که با تحقیق و دقت بسیار گزینه اصلح را انتخاب کرده و به او رای دهند تا مبادا با انتخابی اشتباه سکان هدایت کشور در امور اجرایی به فردی غیر اصلح سپرده شود.

* عملکرد انقلابی و جهادی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری است

امام جمعه گالیکش با تاکید بر اینکه شاخص‌های یک رئیس جمهور مطلوب در نگاه رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه همه ما باشد، خاطرنشان کرد: داشتن قدرت مدیریت و ایمان راسخ از مهم‌ترین این ویژگی‌هاست که باید در کنار عدالتخواهی و ضد فساد بودن مورد توجه همگان باشد.

دلبری عملکرد انقلابی و جهادی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری دانست و گفت: تاکید می‌کنم که با کت‌های اتوکشیده نمی‌توان مشکلات این کشور را بر طرف کرد و به داد مستضعفین و محرومان رسید.

* میدان دادن به جوانان باید سرلوحه کار رئیس جمهور منتخب کشور باشد

وی بر لزوم اعتقاد به راهبرد اقتصاد مقاومتی توسط کاندیداهای تاکید کرد و ادامه داد: میدان دادن به جوانان باید سرلوحه کار رئیس جمهور منتخب کشور باشد زیرا مردم در ادامه مسیر این کشور خواستار نشاط، پویایی، امید و تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی هستند.

امام جمعه گالیکش با بیان اینکه امیدواریم با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای فردی اصلح و دارای ویژگی‌های مطرح شده توسط رهبری به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، تصریح کرد: همه دلسوزان نظام اسلامی قطعا در کنار دولت برای رفع مشکلات کشور خواهند بود و به دولت کمک می‌کنند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول