اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان برای پیشرفت اقتصاد کشور تلاش کنند

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب یکی از خصوصیات اصلی مسؤولان باید باشد، مسؤولان باید به مانند شمع برای روشنایی اقتصاد کشور تلاش کنند.

مسؤولان برای پیشرفت اقتصاد کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب توحیدی است، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب نسل جوان باید کارهای بزرگ و باعظمتی انجام دهند تا شاخ و برگ انقلاب در جهان تنیده‌تر شود.

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: رساندن پرچم اسلام به دست امام زمان(عج) یکی از اهداف بزرگ این انقلاب است، در کشور برخی مسؤولان به دنبال بزرگ کردن و شهرت خود هستند نه به فکر تأمین معیشت و رونق اقتصاد تا مردم در رفاه زندگی کنند که این به مفهوم پیمودن مسیر انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه تفکر برخی مسؤولان با اهداف اصلی انقلاب ۱۸۰ درجه تفاوت دارد، گفت: ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب یکی از خصوصیات اصلی مسؤولان باید باشد، مسؤولان باید به مانند شمع برای روشنایی اقتصاد کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه سوم خرداد ماه مصادف با آزادی خرمشهر بوده و خرمشهر جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است، مطرح کرد: امروز پیروزی مردم مظلوم غزه در مقابل صهیونیست‌ها مدیون استقامت ملت ایران است که چون از ملت ما الگو گرفتند.

امام‌جمعه بوئین میاندشت تأکید کرد: حماسه‌آفرین ملت ایران هستند که با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حماسه دیگری خلق خواهند کرد تا بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی به ثبت برسد، حضور در انتخابات ۱۴۰۰ و رأی دادن به فرد اصلح به مفهوم یاری رساندن به امت اباعبدالله الحسین است.

به گزارش فارس، امروز مردم بویین میاندشت پس از اقامه نماز جمعه با به دست گرفتن پرچم‌ها و دست نوشته‌هایی ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین و غزه خواستار توقف خشونت صهیونیست‌ها شدند.

  انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول