اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان را ناکام می‌گذارد

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اولویت‌های انتخاب کاندیدای اصلح گفت: باید فردی با کفایت مدیری توانمند، مومن و خداترس، با عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی داخلی، نداشتن چشم به ابرقدرت‌ها و اعتقاد به جوانان انتخاب شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان را ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار کرد: باید معنویت و توفیقات ماه مبارک رمضان را حفظ و دستاوردهایش را در طول سال توشه راه مان کنیم.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر صفحه ای از حماسه و ایثار ملت ایران در تاریخ انقلاب است که با همت و جهاد مجاهدان در مقابل لشکر تا دندان مسلح بعثی عراق پیروزی حاصل شد و باید یاد این رزمندگان را برای همیشه گرامی داشته و هرگز آنان را فراموش نکنیم.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مسامحه، تعجیل و کم‌دقتی به کشور لطمه می‌زند و حرف قطعی را در این زمینه رهبر معظم انقلاب گفته‌اند که تنها راه برگشت و احیای برجام لغو تمامی تحریم‌ها و راستی‌آزمایی حقیقی دشمنان است.

وی افزود: آمریکا به دنبال خرید فرصت است و با امتیازات کوچک در فرصت مناسب همان کار قبلی را انجام می‌دهد باید حواسمان باشد که جمهوری اسلامی ایران فریب نقشه‌های دشمنان را نخواهد خورد.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: رژیم غاصب و اشغالگر قدس جنایت‌های زیادی را در منطقه انجام می‌دهد اما درگیری‌های جدید موضوع جدیدی برای مقاومت ایجاد کرده و انتفاضه نوین  علیه  این رژیم اشغالگر به وجود آمده است.به برکت انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب، محور مقاومت، فرماندهی شهید سلیمانی و تمام مجاهدان از سال ۲۰۰۰ به این طرف در همه درگیری‌ها اسرائیل شکست خورده است.

وی اظهار داشت: مساله مهم و حساس شرایط حاضر انتخابات است، انتخاباتی که از یک سو نخستین انتخابات ریاست جمهوری بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است و از طرف دیگر با این انتخابات برای چهار یا هشت سال دیگر عالی‌ترین مقام اجرایی کشور که ۸۰ درصد امکان کشور در دست اوست انتخاب خواهد شد.

حجت الاسلام بی‌نیاز با اشاره به اولویت‌های انتخاب کاندیدای اصلح گفت: باید فردی با کفایت، مدیری توانمند، مومن  وخداترس، با عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی داخلی، نداشتن چشم به ابرقدرت‌ها و  اعتقاد به جوانان انتخاب شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول