اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

چهارمین دوره فوتسال دهستان سورک | دهیاری صلاحو جام قهرمانی را بالای سر برد

مسابقات فوتسال سورک بخش لیردف با قهرمانی تیم دهیاری صلاحو به پایان رسید.

چهارمین دوره فوتسال دهستان سورک  | دهیاری صلاحو جام قهرمانی را بالای سر برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسابقات  فوتسال سورک بخش لیردف با قهرمانی تیم  دهیاری صلاحو به پایان رسید.

در بازی  فینال رقابت های  جام فوتسال سورک بخش لیردف تیم دهیار با برتری برابر تیم نگرشرقی قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد. 

یحیی شریفی رئیس  اداره ورزش و جوانان بخش لیردف درباره برگزاری این مسابقات گفت: چهارمین دوره مسابقات فوتسال دهستان سورک بخش لیردف یادواره شهید سردار سلیمانی با قهرمانی تیم دهیاری صلاحو و نائب قهرمانی تیم نگرشرقی به پایان رسید. 

وی افزود: این دوره از مسابقات با مشارکت و همکاری حوزه مقاومت سپاه بخش لیردف و اداره تربیت بدنی شهرستان جاسک با رعایت و حفظ کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز زمین ورزشی روستای پجک دهستان سورک برگزار شد و تیم فوتسال دهیاری صلاحو عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد. 

شریفی اظهار داشت: در چهارمین دوره این مسابقات یازده تیم روستایی در دو گروه در سطح دهستان سورک بخش لیردف و به منظور ایجاد شور و هیجان جوانان و اوقات فراغت  با هم به رقابت پرداختند.  در پایان این مسابقات  تیم گنجک به عنوان تیم اخلاق و عمران وفا روا و احمد مخندی نژاد به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن فنی و آقای گل چهارمین دوره معرفی شدند و جوایز نفیسی از سوی مسئولان برگزاری دریافت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش لیردف در پایان از همکاری و تلاش فرمانده بسیج جاسک ، تربیت بدنی بسیج ، بخشدار لیردف ، دهیار و شورای اسلامی روستای پجک ، حوزه بسیج لیردف،  دبیر و مسئول برگزاری مسابقات در هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت ها تشکر کرد.

به گزارش فارس، مسابقات  فوتسال سورک بخش لیردف هر ساله به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول