اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به‌زودی ابلاغ می‌شود

استاندار سمنان گفت: پیوست کرونایی تبلیغات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌زودی ابلاغ می‌شود.

پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به‌زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، علیرضا آشناگر در حاشیه نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: وضعیت رنگ‌بندی روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همچنان در میامی، سرخه و آرادان زرد و در مابقی شهرستان‌های استان نارنجی است و بر اساس همین رنگ‌بندی‌ها، اعمال محدودیت‌ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت سرایت و فوتی ناشی از بیماری کرونا بر اساس گزارش‌هایی که در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا مطرح شد، در کشور نزولی است و در استان سمنان هم روند نزولی شیوع کرونا ویروس هم از نظر تعداد سرایت و تعداد مرگ‌ومیر خوب گزارش شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امیدواریم روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان ادامه یابد، گفت: وضعیت خوب نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان شکننده و بستگی به رفتار آحاد جامعه در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.

آشناگر اضافه کرد: استان سمنان از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو استان‌های برتر است اما حتماً باید رعایت دستورالعمل‌ها ادامه یابد تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

استاندار سمنان گفت: در جلسه ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس، ارزیابی آخرین وضعیت این بیماری با حضور رئیس جمهوری بحث و تبادل نظر و تصویب دستورالعملی در ارتباط با تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انجام شد.

آشناگر ادامه داد: پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به‌زودی ابلاغ و به اطلاع مردم و نامزدها خواهد رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول