اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جایگاه‌های سوخت 24 ساعته فعال است

مدیر شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: قطعی برق، جایگاه‌های توزیع سوخت منطقه زنجان را تعطیل نمی‌کند و جایگاه‌های سوخت 24 ساعته فعال است.

جایگاه‌های سوخت 24 ساعته فعال است

حمید حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی فعال بوده و قطعی برق منجر به تعطیلی آنها نمی‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه جایگاه‌ها به صورت 24 ساعته فعال هستند، گفت: اکثر جایگاه‌های توزیع سوخت مجهز به دستگاه‌های دیزل ژنراتور و UPS هستند.

وی تصریح کرد: قطع برق با اطلاع‌رسانی به موقع، مشکل جدی برای سوخت‌رسانی ایجاد نخواهد کرد و لذا به همشهریان توصیه می‌شود که در زمان مناسب برای سوخت‌گیری به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه قطعی برق منجر به تعطیلی بیشتر مربوط به جایگاه‌های CNG می‌شود که با توجه به اینکه دستگاه دیزل ژنراتور در این جایگاه‌ها نمی‌تواند برق مصرفی کمپرسورها را تأمین کند، اضافه کرد: طی هماهنگی با شرکت توزیع برق استان مقرر شده است در ساعات پیک پیشنهادی و در زمانی محدود برق جایگاه‌هایCNG قطع خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه زنجان در ادامه از انجام مستمر کنترل‌های کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی در منطقه زنجان خبر داد و افزود: تأمین و توزیع سوخت برای تمامی مصرف‌کنندگان و جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی وظیفه ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده و در منطقه زنجان کنترل‌های کمی و کیفی قبل، حین و بعد از تحویل فرآورده به مشتری توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود.

وی گفت: در راستای افزایش اعتبار آزمایشات کمی و کیفی به عمل آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت توسط کارشناسان این شرکت طی دوره‌های ماهیانه و افزایش اطمینان مشتریان، اداره استاندارد نیز طی بازه‌های ۶ ماهه نسبت به انجام آزمایش‌های کمی و آزمایش کیفی به صورت موردی بر روی تلمبه‌های موجود در جایگاه‌ها اقدام کرده و پس از حصول اطمینان ازصحت عملکرد دستگاه، برچسب تأییدیه سلامت دستگاه بر روی آن نصب می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول