اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیشکسوتان و مربیان تکواندو در قم تجلیل شدند

پیشکسوتان، مربیان و معلمان فعال هیات تکواندو در مراسمی با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

پیشکسوتان و مربیان تکواندو در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و معلمان فعال در تکواندو استان قم امروز با حضور روح الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، محمد جمشیدی رئیس هیات، فرشته کریمی‌مهر نایب‌رئیس بانوان هیات، محمدرضا سلیمانی‌مطلق دبیر هیات، علی بهلولی مسوول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم و دیگر مسوولان اجرایی این هیات در سالن تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

این مراسم به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و علی افکاری، مهرداد آشتیان، محبوب نصیروند، سیدجواد حسینی، مجتبی صراف‌زاده، علی بهمنی، محمدصادق حیدرزاده، عباس رفیعی، بلال سلیمانی و علی‌اصغر حیدرزاده پیشکسوتان تکواندو استان در بخش مردان تجلیل شدند.

همچنین فرشته کریمی‌مهر، ظریفه حسینی، کبری سخایی‌وطن، فردوس چوبین، مرضیه احمدی و طیبه سیمرغ پیشکسوتان بخش بانوان هیات تکواندو قم نیز تجلیل شدند، این در حالی است که معلمان فعال در این رشته نظیر محمد سعادتمند، محمدرضا حیدری، علی حدادی‌زاده و ناصر قره‌لر در بخش مردان هم تجلیل شدند.

خانم‌ها طاهره صفدری، مریم‌سادات محمودزاده‌حسینی در بخش زنان که از مربیان فعال در هیات تکواندو استان قم هستند و عبدالله بینایی، محمدحسین ربانی که از مدرسین فدراسیون تکواندو است در این مراسم به پاس خدمات صادقانه و بی‌شائبه‌ در موضوع تعلیم و تربیت مورد قدردانی قرار گرفتند.

گفتنی است: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیات تکواندو استان قم، قرار بود تجلیل از معلمان در روز دوازدهم اردیبهشت ‌ماه و روز معلم انجام شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در شهر قم، این مراسم در هفته گرامیداشت فرهنگ پهلوانی با حضور مسوولان ورزش برگزار شد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول