اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| گلایه‌های کارکنان وزارت کار؛ وعده افزایش حقوق می‌دهند اما می‌گویند «در دست اقدام است»!

یکی از مخاطبان فارس من با ثبت پویشی با موضوع «رسیدگی به حقوق و مزایای کارکنان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، خواستار پیگیری این موضوع از سازمان برنامه و بودجه شد.

فارس من| گلایه‌های کارکنان وزارت کار؛ وعده افزایش حقوق می‌دهند اما می‌گویند «در دست اقدام است»!

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از مخاطبان فارس من با ثبت پویشی با موضوع «رسیدگی به حقوق و مزایای کارکنان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، خواستار پیگیری این موضوع از سازمان برنامه و بودجه دولت شد و نوشت: «کارمندان تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه و نیز سازمان بهزیستی به نسبت کارمندان دیگر دستگاه‌ها حتی آموزش و پرورش حقوق و مزایای کمتری دریافت می‌کنند در حالی که فشار ناشی از کار با ارباب رجوع هایی که بخاطر بیکار شدن، بیمه بیکاری، حوادث ناشی از کار، بهداشت و ایمنی و تشویق نیروی کار و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تحت شدیدترین فشارها هستند.»

 

در این باره این مخاطب فارس من در گفتگو با خبرنگار ما خاطر نشان کرد : بنده با مدرک فوق لیسانس و ۲۰ سال سابقه کار؛ کارشناس مسئول هستم و با حق اضافه کاری که نهایت ۲۰۰ هزار تومان است حقوق دریافتی ام ۶‌‌‌/۵ میلیون تومان و دیگر همکارانم با ۱۰ سال سابقه کار حدودا ۴ تا ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وی افزود: طبق درصدی که مسئولین وزارت تعاون، کار و رفاه  اعلام کرده‌اند؛ کارکنان این وزارتخانه پایین‌ترین دریافتی حقوق را در دولت و وزارتخانه دریافت می‌کنند.

 

این سردبیر سوژه، درباره وعده مسئولان درباره افزایش حقوق و مزایا، عنوان کرد: براساس وعده سال گذشته قرار بر دریافت مزایای فوق العاده ویژه بود به طوری که مزایا از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش یابند، اما اینها فقط در حد وعده بوده‌اند و هنگامی که پیگیر می شویم پاسخمان یک جمله است آن هم «در دست اقدام است» یا «کمبود بودجه داریم».

 

وی در پایان گفت: از آنجایی که مزایای جانبی دریافت نمی‌کنیم و حقوق دریافتی ما جزء پایین‌ترین حقوق‌ها است، عاجزانه از سازمان برنامه و بودجه خواستاریم تفاوتی میان کارمندان وزارت تعاون، کار و مجموعه هایش با کارمندان دیگر دولت قائل نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول