اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برای انتخابات سالم همه ما باید امانت‌دار آرای مردم باشیم

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند همه متولیان امر انتخابات باید امانت‌دار آرای مردم باشند.

برای انتخابات سالم همه ما باید امانت‌دار آرای مردم باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی عصر امروز در همایش حوزه حراست فرمانداری‌ها، استانداری و شهرداری‌های سطح استان اظهار کرد: وظیفه و تکلیف حوزه حراست‌ها صیانت از ملاحظات نظام جمهوری اسلامی، منافع مردم و مصلحت استان و شهرستان بوده و این افراد در تامین آرامش و امنیت شهرستان و استان و هماهنگی بین بخشی با دستگاه‌های اجرایی نقش بسزایی دارند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: شهرستان گنبدکاووس با وجود گستردگی و حساسیت خاص آن یکی از بهترین شهرستان‌های استان در حوزه داشتن امنیت و آرامش بوده که این امر ناشی از همدلی و همراهی مدیران شهرستان با یکدیگر، مشارکت مردم، و عقلانیت بین ائمه جمعه اهل سنت و تشیع است.

* گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی حرف زیادی برای گفتن دارد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار روزهای نخستین فروردین ماه امسال خاطرنشان کرد: اگر وحدت، هماهنگی و انسجام بین مردم، ائمه جمعه و عقلانیت و تجربه مدیران و امامین جمعه اهل سنت و شیعه وجود نداشت این اتفاق در کمتر از ۴۸ ساعت مدیریت نمی‌شد و چه بسا این حادثه ظرفیتی را برای سوءاستفاده معاندین و دشمنان کشور ایران اسلامی به وجود می‌آورد.
وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی حرف زیادی برای گفتن دارد، ابراز کرد: در سال ۱۳۹۷ که به لحاظ آماری در شرایط آرام‌تری نسبت به سال ۱۳۹۸ که شاهد تبعات وقوع سیل و سال ۱۳۹۹ شیوع کرونا بودیم، از مجموع ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان مبلغ یک‌هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان در شهرستان گنبدکاووس و مابقی در ۱۳ شهرستان استان انجام شده که این نشان از ظرفیت خوب سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.
کریمی با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: همه متولیان امر برگزاری انتخابات در شهرستان آمادگی کامل را داشته و اولین هیئت اجرایی انتخابات در استان در شهرستان گنبدکاووس تشکیل شد.

* انتظار داریم گنبدی‌ها مانند دوره‌های گذشته مشارکت حداکثری در انتخابات حساس این دوره داشته باشند
فرماندار شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند همه متولیان امر برگزاری انتخابات باید امانت‌دار آرای مردم باشند.
 وی گفت: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری مشارکت مردم گنبدکاووس در انتخابات ۷۴ درصد و در آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم شهرستان ۶۳ درصد بوده و امید داریم مردم شهرستان مانند دوره‌های گذشته مشارکت حداکثری در انتخابات حساس این دوره داشته باشند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول