اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاندیداها تکلیف خود را برای حضور در لیست‌ها مشخص کنند

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: اعضای لیست مجمع نیروهای انقلاب نباید در فهرست‌های مختلف سیاسی دیگر که منتشر می‌شود حضور داشته باشند.

کاندیداها تکلیف خود را برای حضور در لیست‌ها مشخص کنند

حجت‌الاسلام علیرضا باطنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۵ خرداد و سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: مجمع نیروهای انقلاب در این مدت روش‌مند و فرایند محور به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و فرایندی را برای رسیدن به لیست ۱۳ نفره کاندیدای شؤرای شهر طراحی کرد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: فرایند مطرح شده در چند مرحله پیش‌بینی شده بود؛ یکی از مراحل این فرایند استفاده از نخبگان علمی و تخصصی برای شناسایی توانمندی‌ها، صلاحیت‌ها و شایستگی کاندیداها بود و باتوجه به این موضوع مصاحبه‌هایی را صورت گرفت.

وی بیان داشت: شیوه عملکرد مجمع نیروهای انقلاب در کارگروه فرایند، شیوه‌ای روشن و شفاف است و مصاحبه‌گران و محورهای ۱۹ گانه پرسش‌ها در مصاحبه‌ها اعلام شد؛ همچنین مسیر فرایند با استفاده از خرد جمعی معرفی شد؛  این شیوه در مرحله اول ما را به لیست ۵۲ نفره رساند و در ادامه اطلاعاتی از افراد در اختیار اعضای مجمع نیروهای انقلاب قرار گرفت.

باطنی در خصوص مرحله نهایی فرایند تهیه لیست توضیح داد: مرحله دوم و پایانی رسیدن به لیست ۱۳ نفره فردا برگزار می‌شود که از تعداد ۵۲ نفر، با انتخاب اعضای حقیقی و حقوقی مجمع نیروهای انقلاب که نمایندگان تشکل‌های سیاسی در مجمع و اشخاص حقیقی دارای حوزه تأثیر هستند تبدیل به ۱۳ نفر خواهد شد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان یادآور شد: مجمع نیروهای انقلاب در مراحل رسیدن به لیست ۱۳ نفره بر این عقیده است که اعضای این لیست نباید در فهرست‌های مختلف سیاسی دیگر که منتشر می‌شود حضور پیدا کنند.

وی افزود: در جلسه مشترک شورای هماهنگی و شؤرای عالی ممنوعیت حضور افراد در دیگر لیست‌ها مصوب شد؛ دلایلی مبنی بر این تصمیم وجود دارد که منجر به ایجاد شورای شهری یکپارچه،‌ هماهنگ و پاسخگو خواهد شد.

باطنی تأکید کرد: به همین ترتیب افرادی که در دیگر لیست‌ها جز ۱۳ نفر قرار گرفتند و در فرایند ما نیز حضور دارند، اگر رسما خروج‌شان از لیست دیگر اعلام نکنند، حتی اگر بین ۱۳ نفر اول رأی گیری هم باشند با نفرات بعدی جابجا خواهند شد و جایگزین آن‌ها نفرات چهاردهم به بعد خواهند شد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: افرادی که در فرایند انتخاب مجمع نیروهای انقلاب در لیست قرار می‌گیرند باید به این تصمیم مجمع توجه داشته باشند و تکلیف خود با حضور در لیست‌های متعدد روشن کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول