اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اصحاب رسانه موظفند با دعوت مردم به حضور در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: وظیفهٔ اصحاب رسانه و دلسوزان نظام این است که با توطئه‌های دشمنان و معاندین مقابله کرده و مردم را دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی کنند.

اصحاب رسانه موظفند با دعوت مردم به حضور در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در نشست صمیمی با موضوع اندیشه‌های انتخاباتی معمار فقید انقلاب که در سالن جلسات اقشار سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: علی‌رغم این‌که مقام معظم رهبری طی سالیان در رابطه با تحریف اندیشه‌های امام خمینی(ره) سخن گفته‌اند، اما دشمنان از ابتدا در راستای تحریف اندیشه‌های ایشان گام برداشته‌اند، ما برای خنثی کردن این توطئه‌ها باید با اصول و مبانی اندیشه‌های امام(ره) آشنا شویم.

وی افزود: یکی از اصول اعتقادی معمار کبیر انقلاب اسلامی، اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدی و نفی اسلام امریکایی است.

این مسؤول اظهار کرد: اسلام امریکایی به ۲ دستهٔ اسلام سکولار و متحجرین تقسیم‌بندی می‌شود که امام در دوران حیات خود با هر دو دسته مقابله کردند.

معبودی عنوان کرد: یکی دیگر از مبانی اعتقادی امام(ره) اعتقاد به وعدهٔ الهی و بی‌اعتنایی به گزافه‌گویی‌های دشمنان بود.

وی ادامه داد: به اعتقاد امام(ره) انقلاب به‌دست کوخ‌نشینان به پیروزی رسیده و برای حمایت و نجات مستضعفان شکل گرفته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در ادامه ضمن اشاره به اهمیت حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفهٔ همگانی است و مقام معظم رهبری نیز همواره تأکید بر حضور در این میدان با اهمیت داشته‌اند و انتخابات را یکی از ستون‌های نظام و انقلاب دانسته‌اند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از دیدگاه‌های امام خمینی(ره) استقلال کشور در ابعاد مختلف و نفی سلطه‌پذیری بود که این مسئله نیز یکی از دلایل شرکت در انتخابات است.

معبودی تصریح کرد: هم‌چنین یکی دیگر از دلایل اهمیت انتخابات، وحدت ملی و مقابله با توطئهٔ تفرقه‌افکنان است و اکنون دشمنان خارجی و تفرقه‌افکنان داخلی و نیز شبکه‌های معاند تمام تلاش خود را می‌کنند که حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

این مسؤول اضافه کرد: وظیفهٔ اصحاب رسانه و دلسوزان نظام این است که با توطئه‌های دشمنان و معاندین مقابله کرده و مردم را دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی کنند.

وی در پایان تأکید کرد: وظیفهٔ آحاد جامعه حضور در انتخابات و تشویق دیگران به حضور در این میدان بااهمیت است تا به این وسیله نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول