اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور در انتخابات، اقتدار کشور را به دنبال دارد/ آیت‌الله رئیسی می‌تواند دست غارتگران را قطع کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع ملت‌ها در عرصه بین‌الملل از طریق دولت متبوع کشورشان پیگیری می‌شود، لذا دولتی که با حضور حداکثری مردم شکل گرفته باشد در تعاملات بین‌المللی خود اقتدار بیش‌تری خواهد داشت.

حضور در انتخابات، اقتدار کشور را به دنبال دارد/ آیت‌الله رئیسی می‌تواند دست غارتگران را قطع کند

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تمام ملت‌ها با توجه به سرمایه‌ها و داشته‌‌هایشان تلاش می‌کنند که آینده‌ بهتری برای کشورشان فراهم کند و این تلاش‌ها در قالب نوع حاکمیت کشورها تعریف می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرچه مردم یک کشور مشارکت بیشتری در پیشبرد اهداف حاکمیت داشته باشند می‌توانند مسیر پیشرفت یک کشور را هموارتر کنند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیز بر پایه‌ حضور و مشارکت مردم شکل گرفته است و مردم عزیز ایران نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب دارند.

وی با اشاره به اینکه صحنه‌ انتخابات نیز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که حضور مردم نقشی تعیین کننده در پیشرد اهداف انقلاب دارد، اضافه کرد: هرچه میزان مشارکت بیش‌تر باشد نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور نیز پررنگ‌تر خواهد بود، بنابراین لازم است همه مردمی که به فکر آینده خود و فرزندانشان هستند به این موضوع توجه کنند. 

باقری با اشاره به اینکه منافع ملت‌ها در عرصه بین‌الملل از طریق دولت متبوع کشورشان پیگیری می‌شود، لذا دولتی که با حضور حداکثری مردم شکل گرفته باشد در تعاملات بین‌المللی خود اقتدار بیش‌تری خواهد داشت، عنوان کرد: در این صورت نگاه سایر دولت‌‌ها نگاهی توام با احترام خواهد بود در نتیجه حضور حداکثری مردم عزیز در انتخابات مایه‌ عزت و عظمت ملت‌ و دولت ما در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هر انتخابات باید نگاهی به پیش و پس از انتخابات داشته باشیم، گفت: ما شاهد هستیم که نظام مدیریتی و سیاسی کشور در این سال‌‌های پس از پیروزی انقلاب نقاط قوت و ضعف‌هایی دارد که باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه انتظارات و نیازهای مردم نیز مسئله‌ بعدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: در هشت سالی که سپری شد کارنامه‌‌ دولت فعلی را شاهد هستیم و مشکلات و نیازهای مردم را نیز می‌بینیم و با توجه به همین نیازها و مشکلاتی که وجود دارد باید فردی انتخاب شود که بتواند این مشکلات را برطرف کند.

باقری با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی برخی نمایندگان با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارند، مشکلات را از نزدیک مشاهده می‌کنند و در مورد شرایط فعلی کشور اشراف و اطلاعات بهتری دارند، گفت: نمایندگان به این نتیجه رسیدند که باید فردی با خصوصیات و توان مدیریتی بالا برای کاندیداتوری ریاست جمهوری معرفی شود تا اقدامی برای حل مشکلات موجود انجام گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با روحیه‌ فساد ستیزی و عدالت‌طلبی و مدیریت مقتدرانه و انقلابی آشنایی دارم، ادامه داد: بنده و  نمایندگان از وی دعوت کردیم تا در انتخابات حضور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به سرمایه عظیمی که در بیش از چهل سال گذشته در کشور به وجود آمده وی را فردی یافتیم که می‌تواند از سرمایه‌های کشور پاسداری کند و دست غارتگران را از سرمایه‌های این کشور قطع کند.

وی تاکید کرد: امید می‌رود، فارغ از این‌که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود منافع مردم تامین شود و مشکلات‌شان حل شود.

انتهای پیام/73009/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول