اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هشت سال کشور معطل خارجی‌ها شد، حتی عذرخواهی هم نکردند

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دولت با غربی‌ها بسیار مهربان و خندان بود اما رفتارش با دوستان و منتقدان بسیار بد بود، گفت: ۸ سال مملکت را معطل تحریم و مذاکرات گذاشتند و از مردم هم عذرخواهی نکردند.

هشت سال کشور معطل خارجی‌ها شد، حتی عذرخواهی هم نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات، قدرت نظام اسلامی را می‌رساند، مردم هر چه بیشتر در پای صندوق رأی بیایند، قدرت نظام بالاتر و غیظ دشمن بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما آثار آن سال‌ها می‌ماند، افزود: اگر انتخاب خوب باشد آثار مثبتی دارد و اگر بد باشد، آثار منفی آن تا سال‌ها جامعه را گرفتار می‌کند، باید این اوضاع را با شرکت در پای صندوق رأی تغییر دهیم، رأی ندادن سبب می‌شود کسانی که لیاقت این پست حساس را ندارند، رأی بیاورند.

وی با بیان اینکه اگر مسؤولان ما در این ۸ سال در دولت خیلی بد عمل کردند، نباید سبب شود با انتخابات قهر کنیم، گفت: اشکال از رأی دادن نیست، اشکال از انتخاب است، با انتخاب فردی مؤمن، مدیر، مدبر و انقلابی اوضاع بد فعلی تغییر پیدا می‌کند.

قائمی با بیان اینکه کسانی که از وضع موجود ناراحت هستند برای رسیدن به وضع مطلوب باید به پای صندوق رأی بیایند و خوب انتخاب کنند، بیان کرد: در طول این ۴۳ سال هر جا مشکل داشته‌ایم از انتخاب غلط بوده است، خود نظام اسلامی ایراد ندارد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه با غربی‌ها بسیار مهربان و خندان بود اما رفتارشان با دوستان و منتقدان بسیار بد بود، گفت: ۸ سال مملکت را معطل تحریم و مذاکرات گذاشتند و از مردم هم عذرخواهی نکردند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول