اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آقاتهرانی: فرد اصلح برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، در جمع مردم کرمانشاه گفت: شخص اصلح و بهترین کسی که می‌تواند در سطح کلان، مدیریت کند، آقای رئیسی است.

آقاتهرانی: فرد اصلح برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع عده‌ای از بزرگان و متنفذین استان که در محل ستاد شورای ائتلاف آیت‌الله رئیسی، گردهم آمده بودند، ضمن دعوت همگان به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: رئیس جمهور باید فردی ولایتمدار، مردمی، قانونمند و کاری باشد و از جنس مردم بوده و درد مردم را بفهمد.

وی با تأکید بر اینکه باید به فرد اصلح رای داد، گفت: شخص اصلح و بهترین کسی که می‌تواند در سطح کلان، مدیریت کند، آقای رئیسی است.

آقاتهرانی ادامه داد: آیت الله رئیسی نه تنها فاسد نیست، بلکه فساد ستیز است و انسانی کارآمد و یک مجتهد است که این بسیار مهم است.

وی بیان داشت: اگر کسی به جای خدا به دنبال کدخدا رفت حاصل آن پشیمانی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کسی که برای پول، مقام و شهرت تلاش کند به وسیله همین ها به ذلت کشیده می‌شود، گفت: دنیا اگر در چشمان کسی کوچک باشد او در چشم امام‌ عصر خود، بزرگ می‌شود و این از ویژگی‌های آقای رئیسی است.

آقا تهرانی، رئیسی را انسانی بسیار، با تقوا دانست و بیان داشت: آیت الله رئیسی بسیاری از مزایا و امکانات آستان قدس را نه خود استفاده کرد ونه اجازه داد دیگران استفاده کند.

وی با یادآوری بی ارزشی دنیا، گفت: مسئولی که برادرش دزد است آبروی کشور را برده است.


رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از همگان خواست که با خلوص نیت نیت کار کنند و خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم برای خدا کار کنیم به دنبال پست و مقام نباشیم.

 آقاتهرانی هشدار داد: ما برای انقلاب خیلی خون دادیم و باید مواظب باشیم آن را با هوای نفسانی و آلوده نکنیم.

وی تصریح کرد: دولت خیلی بد عمل کرد و متاسفانه عملکرد آن به نام اسلام و انقلاب تمام می شود.

آقا تهرانی در پایان سخنانش، اظهار امیدواری کرد که مردم با مشارکت بالا در انتخابات و با رأی بسیار خوب، آقای رئیسی را به عنوان کسی که پای کار است، به ریاست جمهوری انتخاب کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول