اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعلام نهایی نامزدهای میان‌دوره ای خبرگان در قم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم اسامی نهایی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم را معرفی کرد.

اعلام نهایی نامزدهای میان‌دوره ای خبرگان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در سخنانی با اشاره به برگزاری همزمان سه انتخابات در قم و در روز بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری بیان داشت: در این رو سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

وی افزود: اسامی نامزدهای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور رسمی اعلام و تبلیغات آنان آغاز شده است، اما امروز درباره انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم، اسامی نامزدهای نهایی اعلام شد که بر این اساس آیت الله مهدی نکویی و آیت الله سیدمحمد سعیدی برای انتخاب جایگزین مرحوم آیت الله یزدی در مجلس خبرگان رهبری رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال ادامه داد: تبلیغات این دو نامزد از فردا آغاز خواهد شد و تا ۲۴ ساعت قبل از روز انتخابات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول