اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

اعتراض بنگلادشی‌ها به حذف «به جز اسرائیل» از گذرنامه‌‌شان

رهبر جنبش اسلامی بنگلادش با اشاره به اینکه دولت با حذف کلمه «به جز اسرائیل» از گذرنامه بنگلادش، قلب مسلمانان جهان را آزار داده است، خواستار بازگرداندن کلمه «به جز اسرائیل» در گذرنامه‌ها و ممنوعیت سفر به سرزمین‌های اشغالی شد.

اعتراض بنگلادشی‌ها به حذف «به جز اسرائیل» از گذرنامه‌‌شان

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر دولت بنگلادش برای صدور گذرنامه‌ها کلمه «به جز اسرائیل» را حذف کرده و ممنوعیت سفر به سرزمین‌های اشغالی را نیز برداشته است.

مولانا سیدمصدق به الله المدنی، رهبر جنبش اسلامی بنگلادش به عنوان میهمان اصلی در یک گردهمایی اعتراض آمیز در دروازه شمالی مسجد بیت المکرم در پایتخت این کشور گفت: بانگاباندو شیخ مجیب الرحمان پس از استقلال کشور، نام اسرائیل را در گذرنامه مستثنی کرده بود، اما دخترش شیخ حسینه سعی دارد از این مسیر دور شود و با اسرائیل صلح کند.

وی افزود: دولت با موضع‌گیری در برابر امت اسلامی جهان قادر به حفظ قدرت نخواهد بود. دولت با برداشتن مخفیانه دو کلمه از گذرنامه ثابت کرد رابطه جدیدی با اسرائیل ایجاد کرده است که تهدیدی برای اسلام، کشور و بشریت است.

رهبران و هواداران جنبش پس از تجمع در هوای بارانی تظاهراتی  را برگزار کردند. این تظاهرات از بیت المکرم آغاز شده و پس از عبور از منطقه پالتان جلوی مخزن آب ویجیاناگر خاتمه یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول