اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

لیالی: حجت‌الاسلام رئیسی خدمت به مردم را عبادت می‌داند

رئیس ستاد انتخابات مردمی حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: یک رئیس جمهور خوب باید خدمت به مردم را مقدم بر هر چیزی بداند و حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدایی است که خدمت به خلق را عبادت می‌داند.

لیالی: حجت‌الاسلام رئیسی خدمت به مردم را عبادت می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رحیم لیالی شامگاه شنبه در جمع مردم غیور و غیرتمند شهر سنندج با اشاره به شاخصه‌های یک رئیس جمهور خوب، اعتقاد به جمهوری اسلامی و اعتقاد به اصل ملت و انقلاب، ولایت‌محوری، قاطعیت مبارزه با فساد و تجملات و پاک‌دستی را از شاخصه‌های یک رییس جمهور خوب عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ۶ درصد مدیران کشور مرتکب اختلاس شدند و ۳۵ سال بر کرسی وزارتخانه تکیه زدند عنوان کرد: یک رئیس جمهور لایق و خدمتگذار در نظام جمهوری اسلامی باید پاک‌دست باشد.

سردار لیالی عملکرد حجت‌الاسلام رئیسی را در ۲ سال گذشته در برخورد با مفاسد کشور بسیار قاطعانه و اثربخش توصیف کرد.

وی با بیان اینکه یک رئیس جمهور خوب باید خدمت به مردم را مقدم بر هر چیزی بداند افزود: رئیسی کاندیدایی است که خدمت به خلق را عبادت می‌داند.

وی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس جمهوری اسلامی در ایران همه آحاد جامعه با گرایش‌های مختلف حضور داشتند گفت: در همان ابتدای تاسیس نظام جمهوری ۹۸ درصد مردم به این نظام رای مثبت دادند.

به گفته لیالی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تمسک به آیات قرآن در دل مردم حکومتی برخاسته از دین و از بطن مردم ایجاد کرد و به ملت هویت بخشید.

 رئیس ستاد انتخابات مردمی حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه قبل از انقلاب نظام سیاسی موجود در اختیار آمریکا بود افزود: امام راحل (ره) در ایران حکومتی از بطن مردم، نه در داخل کتابخانه‌ها و نه در پستوی خانه‌ها ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه کردستان در دوران پیروزی انقلاب خون‌های زیادی تقدیم انقلاب کردند گفت: برای اینکه در محضر شهدا شرمنده نباشیم باید در صف انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم و انتخابات ریاست جمهوری بالای ۸۰ درصد را در تاریخ کشور رقم بزنیم.

آمار بالای بیکاری در کردستان ناشی از بی‌کفایتی مسوولان است

حجت‌الاسلام ورمقانی نیز گفت: مردم غیور و متعهد به نظام جمهوری اسلامی کردستان با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

وی حجت‌الاسلام رئیسی را فردی جهادی و خدمتگذار با کارنامه‌ای روشن بیان کرد و گفت: رئیسی کاندیدایی است که برای مبارزه با تبعیض و تفکر غرب‌گرایی به میدان آمده است و با شعار ما نمی‌توانیم خواهد جنگید.

ورمقانی با اشاره به بیکاری و نبود شغل در استان کردستان، گفت: این در حالی است که کردستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمند خدادی و طبیعی برخوردار است.

 وی توسعه‌نیافتگی استان و آمار بالای بیکاری در استان را ناشی از بی‌کفایتی مسوولان و وعده‌ها و شعارهایی دانست که محقق نشده است.

انتهای پیام/2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول