اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

چرا از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان برای رفاه معلمان استفاده نمی‌شود؟!

مسؤول بسیج فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: مسؤولان آموزش و پرورش از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان که از اموال معلمان هست و سرمایه فراوان دارد، برای رفاه معلمان استفاده نمی‌کنند.

چرا از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان برای رفاه معلمان استفاده نمی‌شود؟!

علیرضا آل‌امین مسؤول بسیج فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان تهران و مدرس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره وضعیت حقوقی و ماجرای رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: متأسفانه رتبه‌بندی معلمان و همچنین حقوق معلمان و دبیران، برای دولت‌ها مشکل شده است در حالی که اگر دولتمردان بخواهند این مسأله را حل کنند، به راحتی قابل حل است.

وی با تأکید بر اینکه نگاه وزیر آموزش و پرورش به معلمان باید اصلاح شود، گفت: وقتی مسؤولان آموزش و پرورش از صندوق ذخیره فرهنگیان که از اموال معلمان هست و سرمایه فراوان دارد، برای رفاه معلمان استفاده نمی‌کنند، چه توقعی از دیگر دستگاه‌ها باید داشته باشیم.

آل‌امین افزود: بخش اعظمی از سهام بانک سرمایه برای صندوق ذخیره فرهنگیان است و تمام سهام صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان است اما کار رفاهی که باید صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان انجام دهد، چیست؟

وی اضافه کرد: از سرریز درآمد شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و ساماندهی اضافه کاری مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان می‌شود، به حقوق معلمان اضافه کرد.

مدرس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: حتی در شرکت‌های دولتی هم شاهد برخی حقوق‌های نجومی هستیم و برخی هزینه‌کرد‌های بی‌حساب و کتاب هستیم که می‌توان با صرفه‌جویی، شرایط حقوقی معلمان را بهتر کرد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول