اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه ظرفیت‌ها را در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته‌ایم

دبیر ائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان گفت: ائتلاف وحدت ملی رسالت و وظیفه خود را بر پایه دعوت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بنا نهاده، این ائتلاف فارغ از سوگیری‌های سیاسی سعی دارد هموطنان و خصوصا مردم شریف و شهیدپرور اصفهان را با حضوری پر شور، حماسی و انقلابی وارد میدان کند.

همه ظرفیت‌ها را در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته‌ایم

نیما پدرام، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص وظایف احزاب، جبهه‌ها و ائتلاف‌های مختلف و ستادهای انتخاباتی متشکله در کشور اظهار کرد: نقشه راه و مسیر در بیانیه گام دوم تبیین شده است.

دبیر ائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان افزود: اگر همه مردم سخنان مقام معظم رهبری که فرموده‌اند من به روی وحدت ملی تأکید بیشتری دارم، به خاطر اینکه امنیت هم نامش از وحدت است، اگر وحدت نباشد امنیت ملی هم به خطر می‌افتد و ایجاد ناامنی می‌کند را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، متوجه خواهند شد که دعوت به مشارکت و حضور حداکثری مردم وظیفه هر ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان برخی در دعوت مردم به عدم حضور در انتخابات، بیان کرد: افرادی که خواسته یا ناخواسته، تریبون دشمن شده و مردم را از طریق رسانه‌های مجازی دعوت به عدم حضور در انتخابات می‌کنند، در واقع می‌خواهند حق مطالبه‌گری مردم و قدرت تصمیم‌گیری آن‌ها و نسل جوان کشور را  به حداقل برسانند.

پدرام ادامه داد: آحاد مردم با مشارکت حداکثری می‌توانند با انتخاب افراد اصلح در ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر خود، افراد متخصص را بر پایه شایسته‌سالاری، فراجناحی، با گفتمان وحدت ملی انتخاب کنند و در راستای تحکیم امنیت ملی و در جهت فرامین رهبر انقلاب که در بیانیه گام دوم بیان کردند، گام بردارند.

دبیر ائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان با بیان اینکه ائتلاف وحدت ملی رسالت و وظیفه خود را بر پایه دعوت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بنا نهاده، تصریح کرد: این ائتلاف فارغ از سوگیری‌های سیاسی سعی دارد هموطنان و خصوصا مردم شریف و شهیدپرور اصفهان را با حضوری پر شور، حماسی و انقلابی وارد میدان کرده تا با انتخابی آگاهانه رأی خود را به مردان و زنانی شایسته، متخصص و متعهد به امانت سپرده تا با برنامه‌های علمی و عملیاتی راهگشای مشکلات مردم باشند.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه در جهت تمرکز بر روی مشکلات معیشتی مردم و تشویق آن‌ها به عدم حضور در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: ائتلاف وحدت ملی خود را متعهد می‌داند که بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی تمام ظرفیت خود را فارغ از دیدگاه‌های سیاسی در راستای تشویق و حضور پرشور مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان، در همه گروه‌ها و گرایش‌ها به کار گرفته و امیدوار است فعالان رسانه‌ای نیز در این شرایط حساس به رسالت و نقش ملی و انقلابی خود مانند همیشه عمل کرده و در جنگ نرم دشمن که سعی دارد با تزریق یأس و ناامیدی، مشارکت مردم را به حداقل برسانند، همراه با ملت شهیدپرور کشورمان به مانند گذشته پیروز در خط مقدم این میدان باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول