اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرکت در انتخابات تیری به قلب دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت چادگان گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

شرکت در انتخابات تیری به قلب دشمن است

محمدمهدی ملیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و تیری بر قلب دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت چادگان بیان کرد: دعوت مردم به حضور و شرکت در انتخابات از وظایف آحاد مردم است، شرکت در انتخابات باعث متزلزل شدن اهداف دشمن می‌شود؛ شرکت در انتخابات برای حفظ نظام بوده و باید همه مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از اقتدا جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی گفت: امروزه دشمنان نظام با حیله نیرنگ دنبال تحریم انتخابات در کشور هستند و نفوذی‌های داخلی نیز آن را دنبال می‌کنند که باید هوشیار بود چون دشمن از حضور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نگران است.

ملیانی عنوان کرد: دشمنان بدانند مردم ایران پشتیبان و گوش‌به‌فرمان ولایت هستند و اجازه نخواهند داد خللی در امر انتخابات پیش اید و با اقتدار، همدلی و اتحاد در این برهه زمانی در انتخابات شرکت کرده تا باعث یاس دشمنان شود.

فرمانده ناحیه مقاومت چادگان اظهار داشت: امروز جبهه انقلاب باید وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند و در دفاع از انقلاب با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند تا دشمنان انقلاب اهداف شوم خود را به گور ببرند.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول