اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آمادگی اماکن مذهبی مازندران برای استقرار صندوق‌های اخذ رای

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه انتخاب اصلح موجب رفع مشکلات کشور خواهد شد، گفت: اماکن متبرکه مازندران در انتخابات 28 خرداد امسال میزبان صندوق‌های اخذ رای است و تمامی شرایط برای عوامل انتخابات فراهم شده است.

آمادگی اماکن مذهبی مازندران برای استقرار صندوق‌های اخذ رای

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: مشارکت همه آحاد ملت بزرگ ایران در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود.

وی افزود:  ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری حضور برجسته و پرشوری داشتند و در نوع خود حماسه‌ای رقم زدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اهمیت این دوره از انتخابات بر هیچ کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع، انتخاب اصلح است که تحقق این مهم موجب رفع مسائل و مشکلات کشور خواهد شد.
حیدری یادآور شد: مشارکت حداکثری و باشکوه ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رای در پی تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم است.
وی با اعلام اینکه ۲۸ خرداد صحنه آزمون انتخابات است، اضافه کرد: باتوجه به اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی همه باید حضور پیدا کنیم و همچنین دیگران را تشویق حضور حداکثری کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزادگان سنگر دفاع از نظام و اسلام هستند، افزود: از هفته‌ها پیش نشست‌های بصیرتی و همچنین تریبون آزاد در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه شاخص استان برپا شد.
حیدری با بیان اینکه اوقاف در سطح استان مدیریت اماکن متبرکه را عهده‌دار است، تصریح کرد: اماکن متبرکه مازندران در انتخابات ۲۸ خرداد امسال میزبان صندوق‌های اخذ رای است و تمامی شرایط برای عوامل انتخابات فراهم شده و مدیران اجرایی بقاع متبرکه باید با مجریان انتخابات همکاری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول