اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

28 خرداد لبخند رضایت بر لب رهبری نشاند/ شهرهایی در تراز انقلاب اسلامی مورد انتظار است

استاد حوزه و دانشگاه در هرمزگان گفت: حماسه حضور 28 خرداد سبب لبخند رضایت بر لبان رهبری معظم انقلاب شد.

28 خرداد لبخند رضایت بر لب رهبری نشاند/ شهرهایی در تراز انقلاب اسلامی مورد انتظار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد علی معصومی در پی حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: امت باوفای هرمزگان با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی دیگر بر افتخارات خویش افزود و لبخند خوشحالی برلب های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نشاند.

وی افزود: در مرحله اول باخضوع کامل سر به سجده می گذاریم و خداوند متعال را بی حد شکر می کنیم که با امدادهای فراوانش در دهه مبارک کرامت، نعمت بزرگ پیروزی را به جبهه انقلاب عنایت فرمود و امام و امت را در برابر جهانیان سرافراز کرد.

این روحانی برجسته هرمزگان با بیان این که حضور مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد، ادامه داد: هیچ یک از عوامل فریبنده دشمنان توانست این ملت را از مشارکت حداکثری باز دارد.

حجت الاسلام معصومی گفت: برای رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی همگی آرزوی موفقیت میکنیم و از خدا می خواهیم که با تلاش و مجاهدت شبانه روزی وعده‌های صادقانه خود را برای ملت حماسه ساز ایران خصوصاً امت خونگرم استان مظلوم هرمزگان محقق کنند.

وی درباره انتخابات شوراها نیز اظهار داشت: از آنها میخواهم که برای ایجاد شهر و روستایی در تراز اتقلاب اسلامی همه تلاش خود را بکار گیرند. 

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول