اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است/ کارنامه درخشان گلستان در مشارکت حداکثری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از مسجد به عنوان محور همه تحولات اساسی یاد کرد و گفت: مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است.

مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است/ کارنامه درخشان گلستان در مشارکت حداکثری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد امروز در آئین بازگشایی مسجد اباعبدالله الحسین (ع) خیابان ایرانمهر گرگان با تبریک دهه کرامت و قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: ملت ما و مردم خوب استان گلستان در انتخابات یک حضور ارزشمند و کارنامه درخشان از خود به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به ایجاد فضای مسموم مجازی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: دشمن با همه امکانات و توطئه‌ها وارد میدان شد، اخلاق را زیر پا گذاشتند، انسانیت و ارزش‌ها را سر بریدند، در شبکه‌های اجتماعی با پمپاژ شبهات سعی در تمسخر اعتقادات ما کردند.

* مردم هوشمند و بصیر ایران بار دیگر در آزمون حساس و سرنوشت‌ساز کشور روسفید بیرون آمدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: مردم هوشمند و بصیر ایران بار دیگر در آزمون حساس و سرنوشت‌ساز کشور روسفید بیرون آمدند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در آینده کشور سهیم شدند.

سلیمانی‌فرد با تاکید بر اینکه مسوولان باید قدر مردم را بدانند، گفت: خدمت به مردم یک فرصت است، باید از این فرصت‌ها به شایستگی استفاده کنیم، مردم همواره قدردان خادمان تلاشگر هستند.

* مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است/ خدمت کریمانه و گره‌گشایی به سبک اهل بیت (ع) باید مورد توجه قرار بگیرد

وی ولایتمداری را مهمترین شاخصه ملت ایران دانست و ابراز کرد: اگر می‌خواهیم گمراه نشویم و در فتنه‌های مختلف دین و دنیای خودمان را از دست ندهیم باید نگاهمان به ولایت باشد اگر از این مسیر فاصله گرفتیم به گمراهی کشیده خواهیم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از مسجد به عنوان محور همه تحولات اساسی یاد کرد و گفت: مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است.

سلیمانی‌فرد با اشاره به اینکه دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت امام رضا (ع) پایان می‌یابد، افزود: خدمت کریمانه و گره‌گشایی به سبک اهل بیت (ع) باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول