اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجلیل جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها از فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)/ ارائه بیش از ۱۲ طرح اجرایی از سوی بسیج اساتید برای حل مسائل استان

جمعی از رؤسای دانشگاه‌های استان اصفهان از فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سردار مجتبی فدا به پاس زحمات سپاه در ایام کرونا تقدیر به عمل آوردند.

تجلیل جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها از فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)/ ارائه بیش از ۱۲ طرح اجرایی از سوی بسیج اساتید برای حل مسائل استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد باقری عصر امروز در جمع اساتید بسیجی ضمن تشکر از فعالیت اساتید در حوزه انتخابات اظهار داشت: ۳۱ خرداد روز ملی بسیج اساتید است و امروز را به مناسبت گرامیداشت این روز و یاد شهید چمران دور هم جمع شده‌ایم؛ شهید چمران شهیدی بود که سراسر عمرش را به تلاش، ایثار، عشق، فداکاری و جهاد طی کرد و خوشحالیم که یاد ایشان را گرامی می‌داریم و امیدواریم در مسیر ایشان قدم برداریم.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به آیه ۲۰ سوره توبه ادامه داد: ایشان ایمان، هجرت و جهاد در راه خدا را به عنوان الگوی خود قرار دادند و با ۳ ویژگی مهاجرت، مجاهدت و عشق به شهادت به تکلیف خود عمل کردند و به شهادت رسیدند؛ اینجا است که وظیفه ما به‌عنوان اساتید بسیجی تربیت انسان‌هایی در تراز شهید چمران می‌شود و این خواسته و دستور رهبر فرزانه انقلاب از اساتید بسیجی است.

وی بیان‌ داشت: خوشحالیم که این ظرفیت عظیم علمی با نام شهید چمران آمیخته شده است و قطعا تمامی فعالیت‌های اساتید در این مسیر و‌ حوزه فعالیتی خواهد بود.

باقری در خصوص فعالیت‌های بسیج اساتید در طول ۱ سال گذشته خاطرنشان کرد: ۵ محور برش استانی طرح اعتلای بسیج اساتید در سطح کشور و استان اصفهان برگزار شد و در راستای نگاه حل‌المسائلی و خانواده‌محوری بسیج اساتید، اساتید انقلابی به صحنه آمدند و در سال گذشته بیش از ۶۸۸ عنوان برنامه رسانه‌ای را برنامه‌ریزی کردند در این مسیر به مدیران کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتید در سطح استان افتخار می‌کنیم؛ با نگاه گفتمان‌سازی و جریان‌سازی و حرکت نخبگانی نهضت استادی بسیج در ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ با وجود حساسیت‌های موجود بیش از ۹۲۰ برنامه رسانه‌ای در فعالیت‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی با نگاه حل مسائل علمی انجام شد.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: از مطالبات مهم‌مان ۳۱ معضل مهم در سطح استان بود که دسته بندی شد و در کارگروه‌های ویژه بررسی شد و در جلسات برگزار شده راهکارهایی برای آن ارائه شد و به دولت منتخب تقدیم خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: تلاش‌های اساتید تبدیل به سند شهر طیب شده و دوستانمان در اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید در این حوزه فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند و همچنین بخشی از سند اشتغال استان نیز در حال پیگیری است؛ علاوه بر آن فعالیت‌هایی در اندیشکده‌ها  در حوزه‌های محیط زیست، مدیریت افکار عمومی و گردشگری انجام شده است.

باقری عنوان کرد: بیش از ۱۲ طرح اجرایی به مجامع مختلف ارسال شده است تا بتواند بخشی از معضلات اصفهان و شهرستان‌ها را حل کند؛ نگاه ما نگاه حل‌المسائلی با نگاه علمی و انقلابی است و آماده همکاری ارائه خدمات به دولت منتخب هستیم.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان یادآور شد: شبکه مدیران انقلابی و کارگروه تخصصی همیاری نهضت استادی بسیج با دولت انقلابی در استان شکل گرفت و امیدواریم با ظرفیت‌های علمی و انقلابی در کنار مجریان و مدیران باشیم باشیم و در این مسیر با نگاه مطالبه‌گری پیش خواهیم رفت.

در ادامه این مراسم جمعی از رؤسای دانشگاه‌های استان از فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سردار مجتبی فدا به پاس زحمات سپاه در ایام کرونا تقدیر به عمل آوردند و سپس از جمعی از اساتید نخبه بسیجی تقدیر شد.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ق۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول