اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی نفس‌گیر سپاهان مقابل ماشین‌سازی/ طلایی‌پوشان فاصله با پرسپولیس را حفظ کردند

تیم‌های فوتبال سپاهان و ماشین‌سازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برد سپاهان به پایان رسید.

پیروزی نفس‌گیر سپاهان مقابل ماشین‌سازی/ طلایی‌پوشان فاصله با پرسپولیس را حفظ کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 و در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که این دیدار با برتری سپاهان به پایان رسید.

بازی را بازیکنان سپاهان مطابق انتظار بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی بازی با گرفتن توپ و زمین برای رسیدن به گل حملات زیادی را ترتیب دادند اما ماشین‌سازی با دفاع منسجم مانع از گلزنی طلایی‌پوشان شد.

در ادامه نیمه دوم تلاش شاگردان محرم نویدکیا برای گلزنی به جایی نرسید و در مقابل در دقایق پایانی نیمه نخست ماشین‌سازی با چند ضربه از راه دور شانس خود را امتحان کرد اما بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز این سپاهان بود که بازی برتری نسبت به ماشین‌سازی انجام داد و بعد از حملات متعدد خود بالاخره موفق شد به گل برتری دست پیدا کند؛ در ادامه نیمه دوم نیز بازی متعادل‌تر دنبال شد.

به این ترتیب این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان محرم نویدکیا با 52 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند؛ پرسپولیس با 54 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

داور: علی ابراهیمی

کمک‌داوران: حسین مرادی، صادق رستمی و ابوالفضل گرجی

کارت زرد: محمد محبی دقیقه 48، محمدرضا خلعتبری دقیقه 86 از سپاهان - علی نجفی دقیقه 88 از ماشین‌سازی 

کارت قرمز: مهدی رستمی دقیقه 70 از ماشین‌سازی

گل: دانیال اسماعیلی‌فر دقیقه 67 برای سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان: 

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی،  دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال‌الدین علی‌محمدی، یاسین سلمانی (سروش رفیعی)، احسان حاج‌صفی (محمد کریمی)، سیدمحمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، محمد محبی (محمدرضا خلعتبری) و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ماشین‌سازی تبریز: 

وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری (علی نجفی)، محمدامین اسدی، منصور باقری، محمدامین رضایی، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی و هاتف نادری

سرمربی: علی‌رضا اکبرپور

اتفاقات مهم بازی: 

- دقیقه 8

سپاهان رو یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه یاسین سلمانی روی پاس محمد محبی بعد از برخورد به مدافع ماشین‌سازی به کرنر رفت.

- دقیقه 35

ضدحمله سریع ماشین‌سازی موقعیت خوبی برای این تیم ایجاد کرد و ضربه پرقدرت هاتف نادری را دروازه‌بان سپاهان با واکنش خوب راهی کرنر کرد.

- دقیقه 60

ارسال خوب امید نورافکن روی دروازه ماشین‌سازی را محمدرضا خلعتبری با ضربه سر قطع کرد که این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

- دقیقه 67

ارسال خوب خلعتبری در محوطه جریمه به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و این بازیکن با یک ضربه چیپ نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 89

موقعیت خوب گلزنی برای سپاهانی‌ها ایجاد شد که ضربه سر رضا میرزایی در مقابل دروازه ماشین‌سازی به تیرک افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول