اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل 740 پرونده تخلفاتی اصناف در زنجان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان از تشکیل 740 پرونده تخلفاتی اصناف در زنجان خبر داد و گفت: عدم درج قیمت بیشترین تخلفات اصناف زنجانی است.

تشکیل 740 پرونده تخلفاتی اصناف در زنجان

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته ۷۴۰ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان با اشاره به تشکیل پرونده برای تخلفات صورت گرفته گفت: ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به عمده تخلفات صورت گرفته در این مدت عنوان کرد: ۲۰۲ مورد از تخلفات صورت گرفته در حوزه گرانفروشی و ۲۰۰ مورد در زمینه کم‌فروشی و تقلب بوده است.

مسلمی یادآور شد: عدم درج قیمت، عرضه و فروش کالای قاچاق در سطح عرضه، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا، عرضه خارج از شبکه و عدم صدور فاکتور از جمله سایر تخلفات صورت گرفته است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان افزود: ۸۳۵ مورد عناوین تخلفات صورت گرفته طی بازرسی‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه از شهروندان تقاضا می‌شود برای ارتقای نظارت بر بازارها و جلوگیری از بروز تخلف، هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلف انجام شود، خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش در بازار هم به نفع اصناف و هم به نفع مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول