اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسأله حقوق بشر پوششی برای جنایت‌های استکبار و صهیونیسم است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به مناسبت سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ۶۵۵ ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: حقوق بشر آمریکایی با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی و اهدای مدال افتخار و شجاعت به فرمانده جنایتکار ناو جنگی، ثابت کرد که هر آنچه از حقوق بشر نام می‌برند صرفا پوششی برای جنایت‌های خودشان است.

مسأله حقوق بشر پوششی برای جنایت‌های استکبار و صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت شهدای حادثه حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ۶۵۵ ایران، اعلام کرد تا پاک‌سازی هرگونه جرم و جنایت بین المللی دست از مبارزه با استکبار و صهیونیسم برنخواهد داشت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: زندگی، عدالت، آرامش، صلح، محبت و هر آنچه که این روزها زندگی آرمانی بشر را به ارمغان می‌آورد، حق طبیعی زندگی مردم است و فارغ از هر نژاد و رنگ و قومیت و ملتی، این مهم باید تأثیر جدی بر زندگی داشته باشد؛ آنچه در مجامع بین المللی این روزها حقوق بشر خوانده می‌شود، بخشی از همین آرمان‌هاست که کشورهای مختلف سعی دارند با خوانش دقیق خود از آن، آن را به منصه‌ی ظهور برسانند.

در ادامه این بیانیه گفته شده است: در این بین برخی کشورهای مستکبر همچون آمریکا و رژیم صهیونسیتی و سایر غاصبان و مستکبران، با تعریف جدیدی از حقوق بشر و با کشتار زنان و کودکان و غیر نظامیان با خونریزی و وحشی‌گری، توسعه تروریسم و خشونت و نیز غارت منافع عمومی گروه‌های مختلف و با همین شعار حقوق بشری به دنبال توسعه منافع خود هستند و فارغ از هرگونه شرافت انسانی دست به هر جنایتی می‌زنند.

در بخش دیگری از بیانیه مطرح شده است: آمریکای جهانخوار مهم‌ترین محور این جنایات است و در برهه‌های مختلف ثابت کرده است که آنچه حقوق بشر می‌نامد چیزی جز جنایت‌های نظامی و دیپلماتیک نیست؛ حمله به کشورهای مختلف از جمله سوریه، افغانستان و عراق و کشتار مردم آن و نیز تحریم‌های سنگین علیه بسیاری از کشورها از جمله ایران اسلامی، گوشه‌ای از جنایات انکارناپذیر حکمرانی آمریکاست.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: حقوق بشر آمریکایی که بارها قلب کودکان مظلوم را نشانه رفته است، با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس و اهدای مدال افتخار و شجاعت به فرمانده جنایتکار ناو جنگی، ثابت کرد که اینان کفتارهای خونریز و سفاکی بیش نیستند که جز فقر و فلاکت، چیزی برای مردم جهان نمی‌خواهند و هر آنچه از حقوق بشر نام می‌برند صرفا پوششی برای جنایت‌های خودشان است.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان هواپیمای ایرباس ۶۵۵ که مورد حمله ناو آمریکایی قرار گرفت اعلام می‌دارد که مبارزه با استکبار و صهیونیسم بخش اصلی و نقطه‌ ثقل فعالیت‌های این مجموعه است و تا پاک‌سازی هرگونه جرم و جنایت بین‌المللی دست از این ماموریت مقدس برنخواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول