اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سریال خشونت‌ مسلحانه در آمریکا؛ تیراندازی در اوهایو با دو کشته

منابع رسانه‌ای محلی در آمریکا خبر دادند، تیراندازی در شهر «سینسیناتی» ایالت اوهایو به مرگ دو شخص و زخمی شدن سه نفر انجامید.

سریال خشونت‌ مسلحانه در آمریکا؛ تیراندازی در اوهایو با دو کشته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه خشونت‌های مسلحانه سریالی در آمریکا، از شهر سینسیناتی این کشور خبرها از کشته و جراحت حداقل پنج نفر حکایت دارد.

بنا بر گزارش شبکه تلویزیونی محلی wlwt در شهر سینسیناتی، نیروهای پلیس آمریکا بعد از دریافت گزارش‌ها درباره وقوع تیراندازی در منطقه «اسلیم پارک» این شهر به محل اعزام شدند.

طبق این گزارش، در نیروهای پلیس این شهر ایالت اوهایو اعلام کردند که بعد از رجوع به محل متوجه شدند که حداقل پنج نفر هدف تیراندازی قرار گرفتند.

به گفته پلیس سینسیناتی، در نتیجه این تیراندازی مرگبار یک نفر در محل تیراندازی کشته شد و یک نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده جانش را در بیمارستان از دست داد.

نیروهای پلیس این شهر آمریکا آمار دقیقی از زخمی‌های این تیراندازی ارائه ندادند اما منابع خبری محلی خبر دادند که حداقل سه نفر زخمی شده‌اند.

منابع خبری و همچنین پلیس آمریکا هنوز درباره هویت ضارب یا ضاربان و انگیزه این تیراندازی مسلحانه در سینسیناتی به جزئیات بیشتری اشاره نکردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول