اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعتبار ۸ پروژه بزرگ ملی سفرهای دولت به سمنان تأمین شد

اعتبار موردنیاز تکمیل و افتتاح هشت پروژه بزرگ ملی مصوب سفر دوره‌های نخست و دوم رئیس‌جمهور به استان سمنان تأمین شد.

اعتبار ۸ پروژه بزرگ ملی سفرهای دولت به سمنان تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، با موافقت رئیس‌جمهور، اعتبار موردنیاز تکمیل و افتتاح هشت پروژه بزرگ ملی مصوب سفر دوره‌های نخست و دوم رئیس‌جمهور به استان سمنان تأمین شد.

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مکاتبه‌ای با نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که رونوشت این مکاتبه به استانداری سمنان ارسال شده است، عنوان کرد: نامه شماره ۱۶۲۵۱۸ مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۲ جنابعالی با موضوع «پاسخ به تأمین اعتبار و اولویت در تخصیص پروژه‌های استان سمنان» به استحضار ریاست جمهوری رسید که پی‌نوشت آورده است «موارد پنج، ۶، هشت، ۱۶، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اقدام شود».

استاندار سمنان در مکاتبه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه، ۲۴ عنوان پروژه‌های مهم ملی و مصوب سفر دوره‌های نخست و دوم ریاست جمهور به استان سمنان با قابلیت بهره‌برداری تا شهریورماه سال جاری و اعتبارات موردنیاز برای اتمام آن را اعلام کرده بود که رئیس‌جمهور با توسعه و تجهیز هشت پروژه موافقت کرد.

این هشت پروژه شامل آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه سمنان، بهسازی راه اصلی سمنان- فیروزکوه (بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر)، احداث باند دوم سرخه- سمنان، بازسازی تأسیسات آبرسانی به شهر سمنان از چشمه روزیه، تکمیل مرحله نخست استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود، احداث تقاطع غیر هم‌سطح شهرک صنعتی سمنان، احداث مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدی‌شهر و احداث مجتمع فرهنگی ورزشی و توان‌بخشی ایثارگران شاهرود (تکمیل فاز نخست استخر) است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول