اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استعفای آیت‌الله شاهچراغی هنوز پذیرفته نشده است/ رسانه‌ها گمانه‌زنی نکنند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان در خصوص استعفای نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: این استعفا هنوز پذیرفته نشده است و باید از هرگونه گمانه‌زنی و طرح مباحث زودهنگام تا اعلام رسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری خودداری شود.

استعفای آیت‌الله شاهچراغی هنوز پذیرفته نشده است/ رسانه‌ها گمانه‌زنی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان اظهار کرد: از دو دهه گذشته تاکنون، از نعمت وجود عالمی عامل و روحانی فاضل در جایگاه رفیع نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه بهره‌مند بوده و هستیم.

وی افزود: هرچند که وجود ذی‌قیمت آیت‌الله شاهچراغی پیش از این دوره مأموریتی هم منشأ خیرات و برکات فراوان بوده و در ادامه هم به عنوان عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری، در خط مقدم جبهه دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضوری الگوساز و مؤثر خواهد داشت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان بیان کرد: ۸۷ سال زندگی ساده، بی‌تکلف و زاهدانه که هرگز تحت تأثیر مسؤولیت‌های سیاسی و اجتماعی ایشان از مدار مردمی و زی طلبگی خارج نشد و حرکت در مسیر خط مشی فکری و سیره اخلاقی اساتید طراز اول جناب ایشان، مانند امام راحل عظیم‌الشأن و علامه طباطبایی به ویژه خدمات کم‌نظیری که طی دو دهه نمایندگی ولی‌فقیه داشته‌اند، از این مرد میدان مجاهدت علمی، تربیتی و فرهنگی، کارگزاری در تراز جمهوری اسلامی و یار و یاوری صادق و پرافتخار برای رهبر معظم انقلاب و پدری معنوی و دلسوز به جامعه معرفی کرده و اثر ماندگاری در دل اهالی خونگرم و قدرشناس سمنان باقی گذاشته است که هرگز کمرنگ نخواهد شد.

فاطمی‌نیا تصریح کرد: آنچه به نقل از ایشان در خصوص استعفا از نمایندگی ولی‌فقیه در رسانه‌ها منعکس شده است، نشان‌دهنده مناعت طبع و نزاهت نفس بزرگوارانه عزیزی است که آمادگی خود برای سپردن این میدان خطیر به نسل بعد و ایجاد فرصت برای نقش‌آفرینی رویش‌های انقلاب اسلامی را طی نامه‌ای به محضر مبارک مقام معظم رهبری تقدیم کرده است.

وی بیان کرد: از آنجایی که تحقق این امر، منوط به پذیرش این درخواست از سوی معظم‌له خواهد بود و در فرضی که با ملاحظه شرایط سنی و جسمی ایشان، با استعفای ارائه شده موافقت شود، تعیین نماینده جدید ولی‌فقیه در استان سمنان، به شکل طبیعی در اختیار رهبر انقلاب است و بدون تردید، تدبیر سازوکار جدید، ذیل عنایات و با دعای خیر و حمایت معنوی آیت‌الله شاهچراغی صورت خواهد پذیرفت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: از اصحاب رسانه و نخبگان مکرم استدعا داریم با توجه به نامشخص بودن نتیجه این گردش کار و نامعلوم بودن زمان اقدامات بعدی در فرض پذیرش استعفا، از هرگونه گمانه‌زنی و طرح مباحث زودهنگام تا اعلام رسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری خودداری کنند تا موجبات تشویش ذهن مؤمنان و مردم متدین و انقلابی منطقه فراهم نشود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول