اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتصاب غذای نامحدود اسرای فلسطینی در دو زندان صهیونیستی

اسرای فلسطینی در زندان‌های «عوفر» و «النقب» اعلام کردند، در اعلام همبستگی با اسیری که 65 روز است دست به اعتصاب غذا زده، اعتصاب غذا می‌کنند.

اعتصاب غذای نامحدود اسرای فلسطینی در دو زندان صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسیر فلسطینی «غضنفر ابوعطوان» (۲۸ ساله) در شهر «دورا» در جنوب «الخلیل» ۶۵ روز متوالی است که در اعتراض به بازداشت بدون محاکمه موسوم به بازداشت موقت یا اداری دست به اعتصاب غذا زده است.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس»، در همین زمینه اسرای فلسطینی در زندان‌های «عوفر» و «النقب» اعلام کردند، در اعلام همبستگی با ابوعطوان دست به اعتصاب غذای نامحدود می‌زنند.

«جواد بولس» وکیل این اسیر فلسطینی گفت، گزارش پزشکی بیمارستان «کابلان» نشان می‌دهد غضفر ابوعطوان از ضعف شدید، درد سینه و کمر بویژه از سمت راست و درد شدید در شکم در رنج است و قدرت حرکت دادن پاهای خود را ندارد.

غضنفر اعتصاب غذای خود را از زندان «ریمون» آغاز کرد و به سلول انفرادی منتقل شده و پس از ۱۴ روز به زندان «اوهلیکدار» انتقال داده شد و به دلیل شرایط بسیار دشوار و وضعیت بد زندان حتی از خوردن آب هم خودداری می‌کند.

گزارش‌های پزشکی نشان می‌دهد که وی با سه احتمال خطرناک اعم از فلج شدن، بروز مشکل سلامتی مزمن و صعب العلاج و خطر مرگ ناگهانی مواجه است.   

حدود ۵۳۰۰ فلسطینی از جمله ۴۰ زن، ۲۵۰ کودک و حدود ۵۲۰ بازداشتی اداری (بدون محاکمه) در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول