اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان برگزار شد

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان از برگزاری انتخابات تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان و تشکیل شورای مرکزی و هیأت نظارت این تشکل خبر داد.

انتخابات تشکل جامعه اسلامی دانشجویان  دانشگاه زنجان برگزار شد

مهدی رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق اساسنامه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان اعضای شورای مرکزی دفاتر دانشگاه‌ها با رأی دانشجویان تعیین می‌شود.

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه اهمیت برگزاری انتخابات تشکل اسلامی به دلیل تشکیل این تشکل از خود دانشجویان، از آنها است، تصریح کرد: این تشکل همیشه سعی و تلاش داشته خواسته‌ها و مسائل دانشجویان در حوزه انقلاب را مطرح و پیگیری کند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی دانشجویان برنامه و عملکرد خود را پیگیر امور دانشجویان می‌داند، تاکید کرد: انتخابات در سال‌جاری به دلیل مشکلات مختلف از جمله فراگیری بیماری کرونا با تاخیر برگزار شد.

رحمانی با اشاره به اینکه انتخابات جامعه اسلامی در فضای مجازی و در سامانه طراحی شده، برگزار شد، اضافه کرد: منتخبین از بین ۱۳ نامزد شورای مرکزی و چهار نامزد هیأت نظارت با رأی دانشجویان انتخاب شدند.

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با اشاره به حضور بالای ۱۲۰ نفر از دانشجویان در این انتخابات عنوان کرد: تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی شورای تشکل و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل و دو نفر به عنوان اعضای هیأت نظارت برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیأت نظارت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان به پایان رسیده است، تصریح کرد: شورای مرکزی جدید کار خود را آغاز کرده و تقسیم وظایف مشخص شده و با نظر اعضای شورا پویا محمودی به عنوان دبیر جدید تشکل مشخص شد

رحمانی با اشاره به اینکه امیدواریم شورای جدید بتواند مانند دوره‌ای قبلی به وظایف خود عمل کرده و به بیان مسائل انقلاب و کشور از دید دانشجویان بپردازد، ادامه داد: به قول شهید بهشتی «دانشجو مؤذن جامعه است» و امید است فعالیت تشکل به نحوی باشد که این نقل قول چهره واقعی به خود بگیرد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول