اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری مرحله دوم مسابقه حرف آورد با رویکرد حجاب و عفاف در ایلام

معاون فرهنگی آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام ضمن اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب گفت: مرحله‌ی دوم جشنواره حرف آورد با رویکرد حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله دوم مسابقه حرف آورد با رویکرد حجاب و عفاف در ایلام

حجت‌الاسلام منوچهر رئیسی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای برنامه ریزی به مناسبت هفته گرامی داشت حجاب و عفاف، برنامه‌های ویژه این هفته در جلسه نهضت پیشرفت بانوان و جمعیت بانوان فرهیخته  با حضور اعضای ستاد، اعلام شد.

وی افزود: در این جلسه اجرای برنامه‌های درون سازمانی ویژه ادارات تابعه و برنامه‌های برون سازمانی ویژه اقشار مختلف مردم مدنظر قرار گرفت.

معاون فرهنگی آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در این هفته برگزاری مرحله‌ی دوم جشنواره حرف آورد با رویکرد حجاب و عفاف، دعوت و اطلاع‌رسانی از بانوان جهت حضور در جشنواره، هماهنگی مبلغات، هیات مذهبی، هیات اندیشه ورز قرآنی سایر گروه‌های هدف جهت حضورفعال در برنامه‌های هفته حجاب و عفاف مدنظر است.

وی ادامه داد: همچنین  برگزاری نشست با تولید کنندگان مد و لباس، تولید کنندگان محصولات رسانه، مستند سازی آسیب‌های حجاب و عفاف، برگزاری تریبون آزاد، دعوت از سخنرانان ملی جهت حضور در برنامه‌های و برگزاری جلسات ( سخنرانی ، پرسش و پاسخ و کارگاه‌های آموزشی ) اولویت برنام‌ های این هفته هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری نشست دینی ویژه بانوان در هیات‌های مسجد محور به صورت گسترده و با دعوت و اطلاع‌رسانی خانه به خانه صورت گیرد، تهیه و توزیع بروشور ویژه حجاب و عفاف جهت تغذیه فکری اقشار مختلف مردم در حاشیه برنامه‌ها و به خصوص در مناطق حاشیه نشین با هماهنگی دستگاه‌های همکار در برنامه، تهیه و نصب بنر ویزه حجاب و عفاف در راستای فضاسازی تبلیغی و اطلاع‌رسانی در میادین و پاتوق‌های فرهنگی تفریحی مردم و تجلیل از فعالین حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های این هفته است.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: پاسخگویی به سوالات و شبهات در مورد حجاب و عفاف و تبادل نظر در این مورد در فضای مجازی و سایت‌های وابسته به سازمان، افزایش اطلاع‌رسانی واحد پاسخگویی به سوالات دینی( تلفنی و حضوری)، هماهنگی و اعزام مبلغین و مبلغات به همایش‌ها و برنامه‌های مرتبط با حوزه حجاب و عفاف ادارات، ارگان‌ها و نهادها، ارسال پیامک به مبلغین و مبلغات پیرامون سخنرانی در مورد حجاب و عفاف در منابر و مساجد (علی‌الخصوص توسط روحانیون معظم و ائمه جماعت) ، همکاری و تعامل در برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف و برگزاری نشست اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی نیز در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول