اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشتازی مهدی‌شهری‌ها در پویش «من هم یک جنگل‌بانم»

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر از پیشتازی این شهرستان در پویش مردمی «من هم یک جنگل‌بانم» خبر داد.

پیشتازی مهدی‌شهری‌ها در پویش «من هم یک جنگل‌بانم»

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حمیدرضا عبدوس از پیشتازی شهرستان مهدی‌شهر در پویش مردمی «من هم یک جنگل‌بانم» خبر داد و اظهار کرد: جشنواره‌ای هم به همین مناسبت به صورت کشوری در مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش دعوت به همکاری از اقشار مختلف جامعه است تا بدین‌وسیله دستان شجاع و زحمت‌کش جنگل‌بانان در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تجدیدشونده را به گرمی و صمیمیت بفشاریم و با یک صدایی سهم کوچک خود را در حفاظت از این نعمات الهی ادا کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر گفت: این جشنواره با هدف پاسداشت تلاش‌های غرورآفرین جنگل‌بانانی است که در دورافتاده‌ترین و سخت‌ترین اقلیم‌های متنوع کشورمان برای عرصه‌های منابع طبیعی شجاعانه تلاش می‌کنند.

عبدوس خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت هماهنگ در مردادماه سال جاری در سراسر کشور و استان سمنان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره درپنج بخش شامل انتخاب جنگل‌بان نمونه، گرامیداشت ایثارگران منابع طبیعی، انتخاب جنگل‌بان افتخاری نمونه، همیار طبیعت محافظ نمونه و جنگل‌بان خانواده برگزار می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: نتیجه این پویش‌ها در سال‌های گذشته و سال‌جاری منجر به مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی می‌شود و تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر در این پویش شرکت کرده‌اند.

عبدوس گفت:  یکی از روش‌ها و شیوه‌های تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی و استفاده مطلوب از فضای مجازی، حضور فعال در چنین پویش‌های ملی، منطقه‌ای و محلی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول