اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه‌اندازی 49 واحد صنعتی دراستان زنجان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در چهار ماهه نخست امسال 25 هزار و 369 میلیارد ریال است، گفت: در این مدت 49 واحد صنعتی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 49 واحد صنعتی دراستان زنجان

علی کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در واحدهای صنعتی راه ‌اندازی شده در چهار ماهه نخست امسال بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۸ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این مدت به ترتیب در گروه صنعتی ساخت کاغذ و محصولات کاغذی و تولید توتون و تنباکو و نیز ساخت مواد و محصولات شیمیایی است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: در این مدت 49 واحد صنعتی راه‌اندازی و به صنایع استان افزوده شده است که بیشترین واحدهای راه‌اندازی شده در حوزه ساخت فلزات اساسی و محصولات غذایی و آشامیدنی بوده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این صنایع در استان زمینه اشتغال یک هزار و ۸۵۲ نفر فراهم شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۳۱ درصدی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول