اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نوبت واکسیناسیون به پستچی ها رسید

دستور واکسیناسیون کارکنان شبکه پست کشور صادر شد.

نوبت واکسیناسیون به پستچی ها رسید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ کارکنان شبکه پست کشور با ارائه خدمات پستی به خصوص در دوره شیوع کرونا در گروه مشاغل حساس قرار گرفته و ضرورت واکسیناسیون این اقشار در چندین مرحله از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت ملی پست پیگیری شد.

بنابراین گزارش، چندین مکاتبه از سوی محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و رمضانعلی سبحانی فر؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست برای موافقت و صدور مجوز واکسیناسیون پستچی ها با ستاد ملی کرونا و مجموعه وزارت بهداشت صورت گرفت.
 در ادامه این تلاش ها، وزارت بهداشت با واکسیناسیون پرسنل شرکت ملی پست در سراسر کشور موافقت و طی مکاتبه ای به دانشگاههای علوم پزشکی تمام استان ها انجام آن را ابلاغ کرد.
 در همین راستا سبحانی فر با تاکید به مدیران پست استانها از آنها خواست تا فرایند اداری و تشریفاتی آن به سرعت انجام گرفته و ضمن معرفی کارکنان هر استان هماهنگی لازم برای انجام واکسیناسیون صورت پذیرد.

 گفتنی است واکسن مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت تامین و به دانشگاه های علوم پزشکی استان ها تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول