اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مطالبه دانشجویان مشهد از مسئولین درباره کرونا؛ پاسخگوی عملکرد خود باشید

دفاتر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان مشهد طی بیانیه‌ای خطاب به استاندارخراسان رضوی نوشتند: مطالبه اساسی جامعه دانشگاهی از مسئولین ذی‌ربط این است که با توجه به وضعیت فوق‌العاده مشهد جهت تنویر افکار عمومی و حمایت از کادر درمان پاسخگوی عملکرد خود بوده و در صحنه حاضر باشند.

مطالبه دانشجویان مشهد از مسئولین درباره  کرونا؛ پاسخگوی عملکرد خود باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، وضعیت بحرانی کرونا در این شهر و افزایش آمار مرگ و میر در کنار کمبود امکانات پزشکی و از طرفی عملکرد منفعلانه مسئولان در تشدید محدودیت‌های کرونایی و قرنطینه شهر کار را به جایی رساند که دفاتر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان مشهد نیز دست به قلم شدند و بیانیه‌‌ای در رابطه با پیگیری تعطیلی اصناف و مشاغل غیرضروری شهر و تسریع روند واکسیناسیون برای کنترل وضعیت سیاه کرونا خطاب به معتمدیان استاندار خراسان رضوی نوشتند.

در متن این بیانیه آمده است:

«با سلام و احترام مستحضر هستید که به حسب گزارش‌های مکرر مسئولان محترم دانشگاه‌ علوم‌پزشکی‌ مشهد این شهر مقدس به لحاظ افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در وضعیت بحرانی قرار گرفته است؛ همچنین بخش قابل توجهی از مبتلایان و جان‌باختگان اخیر مسافرانی هستند که از سایر نقاط کشور به مشهد مقدس سفر کرده‌اند. بر این اساس مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال فوری و قاطع محدودیت سفر به مقصد مشهد یا از مبدا این شهر و اعمال سایر محدودیت‌ها را ضروری اعلام کردند. مطالبه اساسی جامعه دانشگاهی از مسئولین ذی‌ربط این است که با توجه به وضعیت فوق‌العاده مشهد جهت تنویر افکار عمومی و حمایت از کادر درمان پاسخگوی عملکرد خود بوده و در صحنه حاضر باشند. همچنین جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد خواستار تسریع در روند واکسیناسیون عمومی، دورکاری ادارات، افزایش محدودیت‌های ترافیکی، تعطیلی مشاغل غیرضروری و ترغیب موثر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است».

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد امضاء کنندگان این بیانیه هستند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول