اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نقش پر رنگ مراکز دینی و هیئات مذهبی در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز، از اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قالب طرح شهید سلیمانی در شیراز با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا در مراکز دینی و هیئات مذهبی خبر داد.

نقش پر رنگ مراکز دینی و هیئات مذهبی در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ  احمد جعفری  در حاشیه بازدید از هیئات مذهبی و مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام ضمن تاکید بر لزوم حساسیت بیشتر مراکز دینی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: طرح پر صلابت شهید سلیمانی در شهر شیراز در ایام محرم و صفر به خوبی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز، با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در راستای کنترل ویروس کرونا، این سخنان را جدای از یک دستور نظامی از سوی فرمانده کل قوا، یک حجت و حکم شرعی بر بسیجیان و پاسداران دانست که از همان لحظه ارائه آن، بیش از گذشته به اجرای طرح های گوناگون کمک به وزارت بهداشت در مقابله با موج جدید کرونا اهتمام ورزیده خواهد شد.

وی، ضمن بیان جایگاه خدمت به مردم در عرصه های مختلف، الگوی بسیجیان همیشه در صحنه  را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطر نشان کرد:  طرح مشترک مقابله با کنترل ویروس کرونا نیز در قرارگاهی با نام مبارک وی اجرا شده و این طرح  ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول، اجرای طرح سرکشی و بازرسی از صنوف، کمک به غربالگری و انجام معاینات تشخیص کرونا، اجرای طرح های فرهنگ سازی و انجام کمک های مومنانه به نیازمندان را از جمله مهمترین برنامه های اجرا شده در این قرارگاه دانست  که توسط بسیجیان اجرا خواهد شد.

جعفری در پایان ضمن تسلیت ایام حسینی، از همه دلسوزان کشور خصوصا هیئات مذهبی خواست که با حضور در صحنه های مختلف طرح شهید سلیمانی و کمک به دستگاه های متولی بهداشت و سلامت مردم، جامعه را همانند محل برگزاری عزاداری خویش، تبدیل به جلوه ای از رعایت دستورالعمل های کنند تا با کمک همدیگر از این مرحله دشوار نیز با کمترین هزینه گذر نماییم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول