اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیش از 50 هزار نفر از فرهنگیان استان اصفهان واکسینه شده‌اند

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از 50 هزار نفر از فرهنگیان استان در نواحی و مناطق واکسینه شده‌اند و امیدواریم تا پایان مردادماه تزریق دوز اول همه همکاران فرهنگی در سطح استان انجام شود تا برای بازگشایی مدارس آماده شویم.

بیش از 50 هزار نفر از فرهنگیان استان اصفهان واکسینه شده‌اند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران و روسای نواحی و مناطق آموزش‌ و پرورش استان ضمن تشکر از همکاری خوبی که در زمینه واکسینه شدن فرهنگیان انجام شده، اظهار داشت: بیش از ۵۰ هزار نفر از فرهنگیان استان در نواحی و مناطق واکسینه شده‌اند و امیدواریم تا پایان مردادماه تزریق دوز اول همه همکاران فرهنگی در سطح استان انجام شود تا برای بازگشایی مدارس آماده شویم.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان افزود: همه همکاران در سرتاسر استان تلاش می‌کنند تا آموزش‌ و پرورش به مقصد نهایی خود برسد، اگر این همدلی و مشارکت خوب بین همکاران نواحی و مناطق استان و اداره کل آموزش‌ و پرورش نبود نمی‌توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی با اشاره به روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس سراسر استان تصریح کرد: با درنظرگرفتن مشکلات خانواده‌ها و دانش‌آموزان در این ایام و برای کم شدن دغدغه خانواده‌ها سامانه سیدا و پادا راه‌اندازی شد تا به‌نوعی تمام درگاه‌های آموزش‌ و پرورش از این طریق ساماندهی شوند.

اعتدادی تاکید کرد: باتوجه‌به مدت زمانی که تا بازگشایی مدارس باقی‌مانده بایستی هر چه در توان داریم به کار گیریم. از همه دوستان می‌خواهم در مبحث ورودی‌ها و سنجش بدو ورود به دبستان اهتمام ویژه داشته باشند. در دوره ابتدایی وضعیت ثبت‌نام به‌خوبی پیش رفته و تاکنون بالغ بر ۶۰ درصد از دانش‌آموزان مورد سنجش قرار گرفته‌اند. در مقطع متوسطه اول نیز روند ثبت‌نام به‌خوبی انجام شده و در دوره متوسطه نظری هم شرایط به همین صورت است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان در خصوص ثبت و سفارش کتب درسی خاطرنشان کرد: دو موضوع ثبت‌نام و ثبت سفارش کتب درسی از موضوعات مهم پروژه مهر است و باید در مدت زمان باقی مانده باقوت دنبال شود.

وی با تاکید بر پیگیری روند ثبت نام دانش آموزانی که همچنان در سامانه پادا تایید نشده‌اند اضافه کرد: برای تحقق عدالت آموزشی لازم است این موضوع به بهترین شکل پیگیری شود تا شاهد حداکثر پوشش تحصیلی برای همه دانش آموزان از جمله دانش‌آموزان اتباع در اول مهر باشیم.

اعتدادی ادامه داد: بازگشایی مدارس و تشکیل کلاسهای حضوری منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است و برنامه ریزی ما در استان اصفهان نیز به نحوی است که همکاران ما در نواحی و مناطق آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌ها در شرایط مختلف به صورت حضوری و یا مجازی را دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول