اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هادیان: شورای ائتلاف خود را پشتیبان دولت می‌داند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: این شورا همواره خود را کمک و پشتیبان دولت و شوراها می‌داند و در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

هادیان: شورای ائتلاف خود را پشتیبان دولت می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای حفظ اتحاد، انسجام، همدلی و یکپارچگی نیروهای انقلابی در استان و اثرات مثبت این اتحاد در انتخابات گذشته اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تمام نیروهای انقلاب در دستور کار جدی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان قرار دارد.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحولاتی که در دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخابات اخیر صورت گرفته است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان همواره خود را کمک و پشتیبان دولت و شوراها می‌داند و در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان ادامه داد: نیروهای جریان انقلاب و به‌خصوص اعضای شورای ائتلاف استان سمنان از ابتدا هیچ توقعی نداشته‌اند و با تمام وجود در انتخابات گذشته تلاش کردند و هم‌اینک نیز در راستای وحدت و حفظ انسجام این جریان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

هادیان تأکید کرد: نیروهای انقلاب هیچ انتظاری از دولت و شوراها و مجلس نداشته و ندارند و همواره تلاش می‌کنند تا با هم‌افزایی و کمک در راستای رفع مشکلات مردم بکوشند.

او افزود: در این مسیر، همواره نیازمند راهنمایی‌ها و ارشادهای نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان هستیم و امیدواریم در ادامه کار از تمام ظرفیت‌های استان به‌خوبی استفاده شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: جریان انقلاب هر جایی که احساس شود می‌تواند کمک‌کار باشد، با تمام وجود در خدمت خواهد بود.

هادیان افزود: در دوران تصدی مسؤولیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی در شورای ائتلاف استان سمنان، مدیریت و ارشادهای خوبی صورت گرفت و امیدواریم این مسیر همواره ادامه یابد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول