اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حضور شرکت‌های فناور در فاز 2 پارک فناوری پردیس افزایش می‌یابد

مرتضی حدادی: ماموریت ما ساخت فضای مورد نیاز شرکت‌های فناور برای حضور در پارک است و ساختمان فناوران نمونه کاملی از این فضاسازی برای رشد اکوسیستم فناوری است.

حضور شرکت‌های فناور در فاز 2 پارک فناوری پردیس افزایش می‌یابد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حدادی گفت: ساختمان فناوران با مساحت 6هزار 500 متر مربع با حضور سورنا ستاری معاونت علمی ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسیده و این ساختمان 4طبقه، دارای 30 واحد اداری و 10 واحد کارگاهی و آزمایشگاهی است.

او با اشاره به حضور واحدهای کارگاهی و آزمایشگاهی در طبقه اول و واحدهای اداری در طبقات بالایی ساختمان ادامه داد: شرکت‌های مرکز رشد، چندمستاجره، دانش بنیان و شرکت های بالغ در زمینه تحقیق و توسعه امکان استفاده از این ساختمان برای حضور در پارک را دارند.

مجری طرح ساختمان فناوران صندوق توسعه فناوریهای نوین پارک فناوری پردیس افزود: هم اکنون 10شرکت در این ساختمان مستقر هستند و به زودی فراخوان واگذاری مالکیت برای شرکت های فناور، استارتاپ و دیگر شرکت های خلاق اعلام خواهد شد که برای سهولت در واگذاری واحدها، مالکیت به صورت اقساط به شرکت های درخواست دهنده واگذار می شود.

حدادی گفت: کار طراحی و ساخت این ساختمان به وسیله معمارهای مورد تایید کمیته معماری پارک صوت گرفته است و در ساخت آن از محصولات 3شرکت دانش بنیان داخلی به منظور سیستم مدیریت ساختمان (BMS) استفاده شده است.

او افزود: بهره برداری از این ساختمان می تواند زمینه ساز حضور بیشتر شرکت‌ها در فاز 2 پارک شود که در نهایت منجر به پیشرفت فضای اکوسیستم نوآوری در مجموعه خواهد شد.

حدادی در پایان خاطر نشان کرد: این صندوق، 6ساختمان دیگر با متراژ 20هزار مترمربع در دست احداث دارد که تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول