اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری از ۶۱ پروژه آب‌رسانی در استان سمنان

۶۱ پروژه آب‌رسانی هم‌زمان با هفته دولت امسال در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۶۱ پروژه آب‌رسانی در استان سمنان

محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولتمرد، رجایی و باهنر و شهیدان والامقام و معلم شهدا، حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: اجرای اصلاح شبکه آب به میزان ۱۰ هزار و ۹۳۹ متر و توسعه شبکه آب به میزان ۱۲ هزار و ۵۱۳ متر ازجمله پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در هفته دولت امسال است.

وی افزود: احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی به میزان چهار هزار مترمکعبی و توسعه و اصلاح خط انتقال به طول ۱۴ هزار و ۴۷۰ متر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت در هفته دولت است.

طاهری ادامه داد: افتتاح سه هزار و ۷۹۰ فقره نصب انشعابات آب و دو هزار و ۵۰ مورد نصب انشعاب فاضلاب، حفر سه حلقه حفر و تجهیز چاه، راه‌اندازی ۲۱ ایستگاه سامانه کلرزنی در سطح استان و تعویض یک هزار و ۱۲۳ دستگاه کنتورهای خراب در هفته دولت سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بیان کرد: استانداردسازی ۲۹۵ فقره انشعابات آب و ۹ مورد بازسازی شبکه و خطوط انتقال آب و تأسیسات آب‌رسانی در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

طاهری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در هفته دولت سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول